Paikallinen kirpputori Turussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Annak"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Annak"

Vieras
Löysin facebookista Paikallinen kipputori nimisen uuden kirppiksen, sijaitsee osoitteessa Vähäheikkiläntie 56 Turku. Sivuilla puhuttiin myös lastenvaatteista ja heillä oli kuulemma joku laste ulkoiluvaate teema siellä myös? En tiedä loppuiko jo. Onko joku käynyt, itse en ole vielä ehtinyt, mutta jos saisi noiden pikkuisten kanssa joskus aikaiseksi mentyä. Leikkipaikkakin kuulemma on.

Millaista tavraa, millaista valikoimaa? Oletteko käyneet, kokemuksia?

Mä ajattelin tänään käydä uudemman kerran. Ensimmäisellä kerralla kaikki paikat ei ollu täytettyjä, joten siellä oli helppo liikkua ja ihan hyvä fiilis. Tavaraa oli laidasta laitaan, ehkä vähän enemmän lapsille kuin aikuisille. Hinnoittelu oli pääosin kirpparitasolla, eli miellyttävä. Paikka oli vähän hämärä ja se oli ainoa miinus.

Kfkfkf ties kuitenkin eilen kertoa, että koko mesta on ihan tukossa nyt kun kaikki paikat on täytetty ja ei kuulemma suosittele enää. Menen itse tänään toteamaan :D

Nojoo, ei se ainakaan näin "aikaisin" ollut kovin täynnä, mut todella tukalat ne käytävät kuitenkin. Joillain myyjillä taas oli vähän liian suuria kuvitelmia niiden vaatteittensa arvosta..

Mut kannattaa käydä =)

Pääseeks siellä ollenkaan liikkumaan rattailla vai onko ihan turha toivo? Täytyyki googlata missä se tarkalleen sijaitsee jos lähtis joku päivä käymään.

Oon käynyt muutamia kertoja, ja aion mennä jatkossakin. Ihan kiva kirppis, joka krt olen jotain löytynyt. Muutama hyllyväli on ainakin aika ahdas, mutta kyllä siellä liikkumaan mahtuu ihan kivasti silti.

No joillain hyllyväleillä ei meinaa mahtuukkaan. Tai aika tiukkaa ja tööttäilyy oli niiden kanssa olla samalla rivistöllä, joilla oli joko ostoskärry tai rattaat. Eli voit hyvin sanoo miehelles, et ei mahu. Ei ainakaan jokaväliin :D

Itse kävin ja kysyin tuosta hyllyjen hämäryydestä ja kassalta sanoivat että ihmiset ovat huomauttaneet asiasta ja lisää valoa on tulossa. Muuten ihan kiva paikka, tosiaan paljon hyvää lastentavaraa. Melko varmasti otan itsekkin hyllypaikan kun tuota lastenrompetta on nurkkiin kerääntynyt, hinnat näytti tosi halvilta, halvimmillaan 20€ viikko eikä provisiota! Ei paljoa halvempaa kyllä Turusta löydy :D

Yhteistyössä