paidan postitus

  • Viestiketjun aloittaja vieraana
  • Ensimmäinen viesti
vieraana
mulla ei ole semmosta keittiövaakaa joten kysyn nyt kokemusta täältä,meneekö vauvan paita/body yhdellä postimerkillä kun laittaa kirjekuoreen?
ja miten se vaate kannattaa suojata?
 
Laita se body esim minigrip pussiin tai hedelmäpussiin. Ja isoon kirjekuoreeseen että paino "tasaantuu". Ja minä olen lähetellyt niitä yksittäisiä vain yhdellä merkillä, ja perille menevät.
Mutta jos viet postitädille niin veloitus on 1,50?.
 
näin
laita kirjekuoreen A4 kokoa tai vastaavaa kokoa esim. pieneen muovipussiin jonka teippaat kiinni. Nimi vaan pitää saada hyvin näkyviin.
Postimaksu on joko 1,50 tai 1,05. riippuen painosta.
Paketti saa olla max 3 cm paksu, ja yksi body ei sitä ole.
 
ap
kiitos,mulla on 2postimerkkiä tuolla kaapissa mutta taidan jättää ne myöhemmälle käytölle ja marssia tuon kirjekuoren kanssa postiin,ostellaan siihen sitten tarvittava määrä merkkejä :)
noita hedelmäpusseja löytyy ...jep,mutta kiitos.tuli taas uutta opittua (aikasemmin olen lähettäny vaan isompia paketteja)
 
Alkuperäinen kirjoittaja minttuliih:
Laita se body esim minigrip pussiin tai hedelmäpussiin. Ja isoon kirjekuoreeseen että paino "tasaantuu". Ja minä olen lähetellyt niitä yksittäisiä vain yhdellä merkillä, ja perille menevät.
Mutta jos viet postitädille niin veloitus on 1,50?.
Mutta jos lajittelussa kirje punnitaan, ja painaa enemmän kuin 50g mitä 0,70? merkillä saa lähettää, niin vastaanottaja joutuu lunastamaan ja tulee kalliimmaksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja minttuliih:
Laita se body esim minigrip pussiin tai hedelmäpussiin. Ja isoon kirjekuoreeseen että paino "tasaantuu". Ja minä olen lähetellyt niitä yksittäisiä vain yhdellä merkillä, ja perille menevät.
Mutta jos viet postitädille niin veloitus on 1,50?.
Niin saattaahan kuoret mennä liian pienellä postimaksulla. Mutta siinä on aina se riski et postista voi tulla ilmoitus jossa kehotetaan vastaanottajaa lunastamaan kirje ulos. Eli ne loput pkt menee vastaanottajan piikkiin.
Moni on sitä kironnut :snotty:
 

Yhteistyössä