Mies puuttui minun pukeutumiseen

Marsupilami--

Aktiivinen jäsen
24.03.2008
1 433
0
36
Eilen, lähettiin kauppaan ja oli tosi kuuma. Laitoin hihattoman siistin paidan, käytän kotona lähes aina hihattomia, kun mahan kanssa alkaa olla tukalaa.

Herra sanoi että mene vaihtamaan t-paita päälle!!!
10 vuoteen ei ole koskaan sanonut mitään minun vaate valinnoista, joten mistähän sitä nyt oikein viskasi :o

No tämä nimenomaan on niitä asioita, jotka pitää jollekulle purppasta :D
En sen kummemmin tajunnut edes alkaa kysymään miksi, sen verta ihmeissäni olin.

Ja tosiaan ihan olen ennenkin samaisella paidalla ja samantyylisillä liikkunut.
Oli karvatkin kurissa, joten ei se siitäkään voinu johtua :kieh:

Kummallista.. Liekö joku mustasukkaisuus kohtaus iskenyt tällaisesta valaasta näinkin monen vuoden jälkeen :laugh:

Saattoipa hyvinkin olla fiksu mies... olin just pari päivää eräässä huvipuistossa, ja jos olisi viitsinyt ja kerinnyt, niin olisi voinut hyvinkin tuntea myötähäpeää monenkin ihmisen vaatetuksesta. Kaikenlaisia makkaroita, länkisääriä ja retaleita oli levällään.

Itse koetan hiukan pitää pahimpiä hetaleita peitettyinä = ei minihametta kun sen pitämiseen ei ole edellytyksiä + ei spagettiolkaimia yms., kun ne nyt eivät passaa + ei napa näkyvissä.

On tavallaan mukava, että ihmisellä on hyvä kuva itsestänsä (= hyvä itseluottamus), mutta pikku ripe realismia voisi joskus olla paikallaan.

Voip olla mustasukkasuuskin...

Meillä kävi hieman samanlainen tapaus.
Aloitin työt saman katon alla, kuin isäntä. Yhtäkkiä isäntä alkoi nyppiä tauoilla (ei siis nähdä duunissa kuin ehkä ruokiksella) mun paidan etumusta ylöspäin.
(En siis käytä mitään kaula-aukko navassa paitoja vaan ihan perustoppeja tms...)

Ajattelin eka, et isäntä pelkää mun nolaavan sen huonolla pukeutumisella.

Sit otettiin asia puheeksi ja tuli ilmi, et isäntä haluskin vaan piilotella "omiaan" :laugh:

Suosittelen siis kysymään siltä ukolta, et mikäs siinä hihattomassa vaivas.

Onhan tuo pikkasen omistavaa laatua mieheksi aina ollut. Joten kaipa se mustis sieltä pulpahti..

Ihmettelen vaan kovin, että just nyt, kun mahaa alkaa olla enemmän ku mitään muuta, ja ei varmasti pelkoa että kukaan kattois muuta kun säälivästi tätä lyllerrystä varsinkin näillä helteillä |O

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no höh, ite huomauttelen melkein päivittäin rakkaan mieheni vaatetuksesta, mutta onneksi hän osaa ottaa sen huumorilla =)

äläs oo niin varma. siellä se ukkoporukassa kuitenkin napisee ja analysoi miks muija ei hyväksynyt viikonloppuna niitä hänen kymmenen vuotta vanhoja nappiverkkareita kyläreissulle päälle :D

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no höh, ite huomauttelen melkein päivittäin rakkaan mieheni vaatetuksesta, mutta onneksi hän osaa ottaa sen huumorilla =)

äläs oo niin varma. siellä se ukkoporukassa kuitenkin napisee ja analysoi miks muija ei hyväksynyt viikonloppuna niitä hänen kymmenen vuotta vanhoja nappiverkkareita kyläreissulle päälle :D

:laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Saattoipa hyvinkin olla fiksu mies... olin just pari päivää eräässä huvipuistossa, ja jos olisi viitsinyt ja kerinnyt, niin olisi voinut hyvinkin tuntea myötähäpeää monenkin ihmisen vaatetuksesta. Kaikenlaisia makkaroita, länkisääriä ja retaleita oli levällään.

Itse koetan hiukan pitää pahimpiä hetaleita peitettyinä = ei minihametta kun sen pitämiseen ei ole edellytyksiä + ei spagettiolkaimia yms., kun ne nyt eivät passaa + ei napa näkyvissä.

On tavallaan mukava, että ihmisellä on hyvä kuva itsestänsä (= hyvä itseluottamus), mutta pikku ripe realismia voisi joskus olla paikallaan.

Täys peesi!!

Helteelläkin voi pukeutua "itselleen imartelevasti" näyttämättä makkarankuorelta ja olematta kuumissaan.

Yhteistyössä