Pahus, ei kai palstan kunniavierailijaa odota pakkomuutto!

👍Tuija Siltamäki-kolumniketjussa Omppu-setä nolaa täysin itsensä.
Luultavasti hänellä on kieroutunut äitisuhde. Hän ei hyväksy naisen kehon muutoksia 20. Ikävuoden jälkeen.
Surullista, jos hänellä on jälkikasvua outojen ja niljakkaiden mieltymystensä takia. Hoitoalalle ja ikääntyneiden ihmisten seuraan ei noin häiriintynyttä miesoletettua pidä päästää.
Olen saanut käsityksen, että muutama herra palstalla kärsivät pahasta ikäkriisistä.🤔

Olisko viidenkympin villitys?
Kohta on pihassa urheiluautoa/motskaria (todellisuudessa vain astetta parempi lintukiikari) ja kainalossa joku parikymppinen oravatypy (tai ainakin kuvat ruudulla) - ellei jopa ole jo nyt.😁

Vanhenemisen voi ottaa vastaan ihan neutraalistikin, tai vaikka iloiten - se on ihan luonnollinen asia, jota saa jopa innolla odottaa.
Nämä palstan ikäkriisistä kärsivät herrat munat kurtussa yrittävät kompensoida omaa ikääntymistään kaiken maan vippaskonsteilla.
( kaikella rakkaudella palstan kurttumunia kohtaan ja pilke silmäkulmassa🥰 ).

Me varttuneemmat naiset osaamme ottaa asiat lungisti, ja osaamme arvostaa itseämme juuri sen ikäisenä kuin olemme.❤
Kateellisena nämä kurttumunat tietenkin alemmuuskompleksin kourissa yrittävät dissata meitä.😁😉

Nautitaan kesästä!❤

Minä lähden mereen kellumaan! Oikein ihanaa päivää kaikille!❤
 
vierailija
Olen saanut käsityksen, että muutama herra palstalla kärsivät pahasta ikäkriisistä.

Olisko viidenkympin villitys?
Kohta on pihassa urheiluautoa/motskaria (todellisuudessa vain astetta parempi lintukiikari) ja kainalossa joku parikymppinen oravatypy (tai ainakin kuvat ruudulla) - ellei jopa ole jo nyt.

Vanhenemisen voi ottaa vastaan ihan neutraalistikin, tai vaikka iloiten - se on ihan luonnollinen asia, jota saa jopa innolla odottaa.
Nämä palstan ikäkriisistä kärsivät herrat munat kurtussa yrittävät kompensoida omaa ikääntymistään kaiken maan vippaskonsteilla.
( kaikella rakkaudella palstan kurttumunia kohtaan ja pilke silmäkulmassa ).

Me varttuneemmat naiset osaamme ottaa asiat lungisti, ja osaamme arvostaa itseämme juuri sen ikäisenä kuin olemme.
Kateellisena nämä kurttumunat tietenkin alemmuuskompleksin kourissa yrittävät dissata meitä.

Nautitaan kesästä!

Minä lähden mereen kellumaan! Oikein ihanaa päivää kaikille!
Se on juuri näin!

Ihanaa kellumista ❤ Mä vähän funtsin vielä. Meri olisi ihan vieressä, mutta siellä saattaa olla paljon porukkaa, en tykkää siitä.
 
Tuija Siltamäki-kolumniketjussa Omppu-setä nolaa täysin itsensä.
Luultavasti hänellä on kieroutunut äitisuhde. Hän ei hyväksy naisen kehon muutoksia 20. Ikävuoden jälkeen.
Onneksi äitini synnytti minut ennen kuin täytti 20. :unsure:

Surullista, jos hänellä on jälkikasvua outojen ja niljakkaiden mieltymystensä takia.
"Oudot ja niljakkaat mieltymykset" ovat lisääntymisen perusedellytys, limakalvot eivät kestä täysin kuivana. :sneaky:

Hoitoalalle ja ikääntyneiden ihmisten seuraan ei noin häiriintynyttä miesoletettua pidä päästää.
Et halua päästää minua iäkkäiden naisten seuraan? Mitä jää jäljelle, ne parikymppiset.... :giggle:
 
Onneksi äitini synnytti minut ennen kuin täytti 20. :unsure:
Niin, meidän lapsuudessa (oletan että sinäkin olet kasarilapsi) lapset saatiin nuorempana.👍

Minun äitini sai minut 17-vuotiaana ja isäni oli 20v äitiäni vanhempi.😬

Mutta, olitko itse nuori saatuasi lapsia?🤔
Minä synnytin ensimmäiseni pari vuotta äitini ensisynnytys ikää myöhemmin.

Järkyttävää että nykyään ensisynnyttäjät ovat ~30-vuotiaita (ka)!😱
 
Niin, meidän lapsuudessa (oletan että sinäkin olet kasarilapsi) lapset saatiin nuorempana.

Minun äitini sai minut 17-vuotiaana ja isäni oli 20v äitiäni vanhempi.

Mutta, olitko itse nuori saatuasi lapsia?
Minä synnytin ensimmäiseni pari vuotta äitini ensisynnytys ikää myöhemmin.

Järkyttävää että nykyään ensisynnyttäjät ovat ~30-vuotiaita (ka)!
Ongelma muodostuu siitä, että fyysinen todellisuus ei muutu vaikka kuinka kokisi asioita. Ei sukupuoli, mutta ei myöskään äidiksi tulemiseen sopivin ikä. Jos nainen haluaa viettää villiä (lapsetonta) nuoruutta tai varmistella asemiaan työelämässä reilusti yli kolmekymppiseksi ja samaan aikaan haaveilee 2-3 lapsesta "kun aika on sopiva", on noiden ajatusten välillä ristiriita, joista jälkimmäinen ei toteudu.

Miesten geenit kyllä kertovat aivoille, että seksiä kannattaa pyrkiä harrastamaan mieluiten 20-25 -vuotiaiden kanssa, koska he ovat sopivassa raskautumisiässä.


Ei vaimo ole meillekään enää lisälapsia luvannut, vaikka niitä kyllä yli virallisen tavoitteen onkin. Pitänee kai ryhtyä katselemaan noita tsainoja silläkin silmällä... ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Ongelma muodostuu siitä, että fyysinen todellisuus ei muutu vaikka kuinka kokisi asioita. Ei sukupuoli, mutta ei myöskään äidiksi tulemiseen sopivin ikä. Jos nainen haluaa viettää villiä (lapsetonta) nuoruutta tai varmistella asemiaan työelämässä reilusti yli kolmekymppiseksi ja samaan aikaan haaveilee 2-3 lapsesta "kun aika on sopiva", on noiden ajatusten välillä ristiriita, joista jälkimmäinen ei toteudu.

Miesten geenit kyllä kertovat aivoille, että seksiä kannattaa pyrkiä harrastamaan mieluiten 20-25 -vuotiaiden kanssa, koska he ovat sopivassa raskautumisiässä.


Ei vaimo ole meillekään enää lisälapsia luvannut, vaikka niitä kyllä yli virallisen tavoitteen onkin. Pitänee kai ryhtyä katselemaan noita tsainoja silläkin silmällä... ;)
Koen että on sinulla on suorastaan velvollisuus vielä lisääntyä!!!!😁 Lisääntymisikäisiä ehdokkaitahan sinulla ainakin ruudulla vilisee siihen malliin.😁

Minä puolestani olen jo oman osani kolmen kanssa tehnyt niin hommakseni jää varmistaa, että rakkaat lapseni lisääntyvät.😁 Tosin, biologisesti voisin itsekin vielä saada lapsia lisää.🤔
Eli never say never, niinhän ne hokee.🤷‍♀️

Onneksi omat lapseni lisääntyvät äärimmäisen hyvällä varmuudella jos vain keho sallii, siis hyvin todennäköisesti pääsen ainakin mummoilemaan.❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Johnny Appleseed
Toivottavasti Omppu-setä ja Super-Setis saavat. Tein ketjun aloittajasta ilmiannon valvojalle.
Minulla oli aikoinaan seinänaapuri, joka kuoli porraskäytävään. Sukulaiset kertoivat, että nainen unohteli kaasuhellan päälle ja kärsi vakavista mt-ongelmista.
Miksi mainitsemani kaksi miesoletettua eivät löydä itselleen sopivampaa foorumia? Ylälauta ja suomi24 ovat täynnä heidän kaltaisia sekopäitä.
Miksi olet häätämässä Omppumiestä, joka on ollut tällä palstalla aikaisemmin kuin sä?

Mäkään en häädä ketään. Mutta viihdyn vaan nykyään täällä vähemmän, koska tällä palstalla on ns. fiksoituneita jumittajia, ja sä yksi heistä. Aina kun tänne eksyy, olet sinä räyhäämässä porvareita vastaan. Et sä ole joku vahti, joka on asetettu vastaamaan happamen sitruunan tavalla jokaiseen oikeistolaiseen ketjuun.

Mutta ole hyvä, nauti täällä olostasi, todellinen palsta-ankeuttaja. Mä annan tilaa sun rutkutuksillesi.
 
Miksi olet häätämässä Omppumiestä, joka on ollut tällä palstalla aikaisemmin kuin sä?

Mäkään en häädä ketään. Mutta viihdyn vaan nykyään täällä vähemmän, koska tällä palstalla on ns. fiksoituneita jumittajia, ja sä yksi heistä. Aina kun tänne eksyy, olet sinä räyhäämässä porvareita vastaan. Et sä ole joku vahti, joka on asetettu vastaamaan happamen sitruunan tavalla jokaiseen oikeistolaiseen ketjuun.

Mutta ole hyvä, nauti täällä olostasi, todellinen palsta-ankeuttaja. Mä annan tilaa sun rutkutuksillesi.
Nyt on joku suojelusenkeli asialla, kun Echo puolustelee minua. 🤗
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Jotenkin saat tuon kuulostamaan perverssiltä
Omppu-sedän jutut ovat aina perverssejä. Hän kirjoittaa kieli poskessaan tai on oikeasti erikoinen persoona. Häiriintynyt asenne kehon kokoon ja ulkonäköön on vaarallinen alaikäisten lasten huoltajalle. Ehkä hän ateistina ei ole koskaan sisäistänyt ajatusta, että ihmisen keho on pyhä ja arvokas sellaisena kuin on. Samoin.naisten ikä on hänelle kompleksinen asia. Ei tarvitse olla käynyt kyökkipsykologin viikon kestävää kirjekurssia tehdäkseen samat havainnot.
 

Yhteistyössä