J
"juupajuu"
Vieras
Tilanne se, että itsellä on kaksi lasta. Miehellä ei yhtään, mutta ei halua lapsia kun ikääkin alkaa reilusti yli 30v olla molemmilla ja hänelle riittää että saa touhuta noiden kahden lapseni kanssa. Lisäksi minulla on migreeni ja myooma kohdussa jota ei pystytä poistamaan poistamatta koko kohtua. Lääkäri ei kuitenkaan tätä suositellut, siis koko kohdun poistoa vaan antoi Cerazette pillerit. Kuulemma pitäisi auttaa kun vuodot on olleet tosi runsaat ja toimia tilanteessani myös ehkäisyyn hyvin. Lisäksi antoi koviin vuotopäiviin Cyklokapron-pillerit. Alku näyttikin menevän hyvin, menkat tuli ja aloitin pillerit. Ei tullut niin kovia vuotoja kuin yleensä ja menivät ohikin ihan normiajassa ja sen jälkeen viikko meni hyvin, ei vuotoja. Nyt olen kuitenkin vuotanut yli kaksi viikkoa... Lääkärille soitin, sanoi että pitäisi kohtapuoleen tasoittua ja helpottua. Mutta kun tuntuu, ettei vaan helpotu, välillä näyttää että enää tihkuttaa mutta seuraavassa hetkessä vuotaa taas niin pahuksesti. hermo alkaa palaa, kun aina kun rakastellaan miehen kanssa saa pelätä että paikat sotkeentuu... Miehelle ei kumit sovi ja käsittääkseni tilanteessani ei yhdistelmäpillerit käy. Lisäksi yhdistelmäpillerit on aina saaneet minun pään ihan sekaisin, cerazetteilla näin ei ole käynyt vaan vuotoa lukuunottamatta tuntuvat sopivan hyvin.
Ongelma se, että mitäs sitten jos nämä vuodot ei lopukkaan? Kellään kokemusta, että ne ihan oikeasti loppuisi? Kumit ei käy, yhdistelmäpillerit ei käy, eikä kohtua suostuta kuulemma kovin herkästi poistamaan, lapsia ei haluta... Alkaa tulla epätoivonen olo kun selibaattiinkaan ei haluaisi alkaa!
Ongelma se, että mitäs sitten jos nämä vuodot ei lopukkaan? Kellään kokemusta, että ne ihan oikeasti loppuisi? Kumit ei käy, yhdistelmäpillerit ei käy, eikä kohtua suostuta kuulemma kovin herkästi poistamaan, lapsia ei haluta... Alkaa tulla epätoivonen olo kun selibaattiinkaan ei haluaisi alkaa!