millainen ehkäisy ihmiselle jolla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sekopää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sekopää

Vieras
ahdistuneisuus ja paniikkihäiriö joihin kuuluu voimakas sairauden, kuoleman ja lääkepelko. Pillerit tai muut hormoni valmisteet ei tietenkään käy kun on lääkepelko ja olen kuullut että ne saattaa pahentaa ahdistusta ja paniikkihäiriötä. Kuparikierukassa taas tulee vastaan nuo sairauden ja kuoleman pelko kun pelkää hysteerisesti saavansa kohtutulehduksen jne. kondomi toiminut useamman vuoden hyvin kunnes meni kerran yhtäkkiä rikki. Meni luottamus siihen ja raskauden pelko ollut siitä lähtien kova. sterilisaatio ei vaihtoehto.

No mikä muu on parempi vaihtoehto, kun ei mikään ehkäisy käy?

No, voihan seksiä harrastaa ilman yhdyntääkin, suihinotot yms.

Varmasti joku ehkäisy kävisi mikäli ap jotenkin saisi lievitettyä pelkojansa.
Ongelmahan hyvinuseinonse ettei lääkärit viitsi tehdä mitään potilaansa eteen.
Esim selvitellä miksi ap pelkää saavansa kierukasta kohtutulehduksen.

Onko kenties ap:lla jotain taipumuksia sellaisiin tulehduksiin? Ehkä hän on joskus sairastanut sellaisen tulehduksen ja kokemus oli kamala eikä halua kokea uudestaan ja siksi pelkää?

Joku syy näihin asioihin on... Itse olen kärsinyt hieman saman tyylisistä ongelmista ja jos lääkäri vain viitsisi hieman nähdä vaivaa tai määrätä muutama koe potilaan eteen ei minullakaan olisi ollut ongelmia tässä asiassa.

olkoot sitten jonkun mielestä turha testaillaihmistä jolla ei ole mitään "vikaa" mutta ymmärtääpähän se ihminen joka elää pelossa sitten myös sen ja voi sitten rauhassa hankkia itselleen ehkäisyn. eikö lääkärin tehtävä ole huolehtia että jokainen saa hyvän, turvallisen ja luotettavan ehkäisyn.

Yhteistyössä