Pahoinvointi rv 18

Onkohan ihan normaalia, että pahoinvointi voimistuu yhtäkkiä rv 18? Mulla on alusta saakka ollut pientä, ajoittaista pahoinvointia. Harvoin olen kuitenkaan edes oksentamaan joutunut. Ja jossain vaiheessa tuntui, että se on jo taakse jäänyttä elämää. Nyt kulunut viikko on kuitenkin mennyt päivittäisten oksentamisten ja jatkuvan pahoinvoinnin seurassa. Tuntuu vähän oudolta...
 
samat täällä, esikoisen kanssa ei ollut alkuraskaudesta ollenkaan pahoinvointia, vasta oikeastaan viimeiset pari, kolme kuukautta (muistaaksesi.....), jolloin myös ruokahalu putosi ihan nolliin ja raskauden jälkeen paino oli pudonnut kurjat 6 kiloa (muutenkaan sitä ei ole liikaa). En tiedä johtuiko hormooneista, kuumasta kesästä vai painoiko lapsi jotakin yrjöpainiketta =) Nyt uudelleen viikolla 16 pahoinvointi tulee ja menee, ehkä kerta viikossa etenkin jos syö tyhjään vatsaan jotain c-vitamiinipitoista. kannataa varmaan yrittää seurata onko joku tietty ruoka/juoma (mulla tuoremehu) jonka jälkeen alkaa tapahtuun.
 
täällä voidaan myös pahoin... joskus 13/14 viikolla alkoi pahin hellittämään... mutta nyt on alkanut uudelleen viikon 16 tietämillä ja alan epäilee ettei tämä lopu ikinä...

Hanta ja möntti 19+5
 
Esikoista odottaessa mulla alkoi pahoinvointi viikolla 5 ja kesti koko raskauden - oksensin vielä synnytyssalissakin :/
Nyt odotan toista viikolla 22 ja pahoinvointia on edelleen. Nyt on sen verran helpottanut, että on pari-kolme hyvää päivää välissä mutta sitten taas joutuu oksentamaan :x
 

Yhteistyössä