Pahoinvoinnin lyhyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kesto?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kesto?

Vieras
Hei kaikki odottajat!

Minulla pahoinvointi alkoi viikolla 6+ ja kesti vain reilun viikon. Täältä saa lähinnä lukea, kuinka pahoinvointi kestää kestää ja kestää... Onko siis muita, joilla etova olo on mennyt nopeasti ohi ja kaikki silti hyvin? Itselläni yksi km takana ja siksi suhtaudun ehkä hysteerisesti oireisiin tai niiden katoamiseen.

Rinnat ovat edelleen arat. Onko tietoa koska se helpottaa?

Eihän kaikilla ole pahoinvointia ollenkaan, kuten mulla ekassa raskaudessa. Toisessa oli noin 15 päivää ja kolmannessa 10 päivää. Ole vain tyytyväinen, jos pääset vähällä. Rintojen arkuus on mulla kestänyt 2 - 3 kk, mutta sekin on hyvin yksilöllistä.

mulla oli hieman yökötystä viikoilla 6-7, sitten se vähäinenkin oksettava olo lähti pois. Nyttemmin olen sitä kiitollinen, vaikka silloin ihmetytti. Jotkut oksentaa aamusta iltaan ekat viikot, ole vaan iloinen, ettei sun näemmä tarvitse :)

Mun pahoinvointi (sellainen kankkusmainen, ilman oksentelua) kesti vain viikot 7-8. Eikä haitannut kyllä yhtään! :)

Nyt on viikkoja 35+ ja voi sanoa, että aika vähillä ""oireilla"" ja vaivoilla on säästytty...kivempi olla raskaana kun ei kokoajan ole huono olo/ satu johonkin / tai ole hormonimyrskyn kourissa :)

Ainoa vaan, että tämä luo sellaista uskoa, että synnytyskin menisi yhtä helposti :)

Täällä sama ongelma kuin alkuperäisellä. Ekassa raskaudessa etova olo häipyi ja myöhemmin selvisi, että keskeytynyt keskenmeno ajoittui noihin aikoihin (todettiin pari viikkoa myöhemmin). Nyt olen uudelleen raskaana, mutta tämä viikko on jo ollut helpompi kuin viime viikko => pelottaa, että syy on sama kuin viimeksi. Onneksi täällä on näitä positiivisiakin kokemuksia, että viellä on toivoa =)

Yhteistyössä