Pahoinvointia oli ekalla raskauskolmanneksella (alkoi noin 6 viikolla...) ja jatkui koko alkuajan. Alkoi voimakkaasti oksennellen vuorokauden ja raskas väsymys. Sen jälkeen tasottui ja pahoinvointia/oksenteltua silloin tällöin. Töissä kävin normaalisti, aamulla halasin pönttöä - pesin hampaat - ja bussilla töihin. Illalla kotiin palatessa pönttöä halamaan ja lepoa sohvalle. Olikin ihanaa se raskauden keskivaihe kun väsymys ja pahoinvointi väistyivät! Tuli kyllä 6-7kk.lla takaisin, mutta lievempänä. Silloin tuli kyllä pusikoihinkin oksennettua. Itselläni "helpotti" lepo tarvittaessa, välillä raitis ilma, HENGITTÄMINEN nenän kautta sisään ja suun kautta ulos, mielikuvaharjoitukset (esimerkiksi bussissa jos huono olo yllätti), veden runsas juonti, välipalojen syönti, ja ylipäätänsä pitää syödä sitä, mikä maistuu. Itselläni neutraali paahtoleipä + voi korvasi muutamia aterioitakin, kun ei vaan ruoka maistunut. Smoothiet myös hyviä. Piimää kokeilin suosituksesta, mutta ei sopinut minulle. Pääasia, että saat jotain syötyä, vähän kerrallaan. Joillakin ei ole pahoinvointia ollenkaan, toisilla koko 9kk. Ehkä siis jotain siltä väliltä. Take it easy - eli ota rennosti! Kyllä se siitä! Itse huomasin eräänä päivänä herätessäni.. hei minulla ei ole huonoa oloa! Ja päivän jatkuttua ihmettelin, hei...edelleenkään ei huonoa oloa. Ja niin se yhtäkkiä katosi. Muutamana päivänä vähän pahoinvointia. Mutta sitten väistyi koko keskiraskauden ajaksi!