Pähkäilyä, varmaan tosi turhaa mutta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Vähän taustoja... meillä on kaksi lasta, kolmatta ollaan toivottu kauan mutta nyt kaksi keskenmenoa takana, raskautuminen on kestänyt ja kestänyt.

Nyt sitten hain työvoimapoliittiseen koulutukseen ja olen melko varma, että sinne pääsenkin alun vahvan epäilyksen jälkeen.

Ajattelimme laittaa vauvahaaveet jäihin ainakin koulutuksen ajaksi muttamutta nyt on parin päivän aikana alkanut tuntua siltä, että minä saattaisin olla vihdoin raskaana. Tarkoitus oli siis hankkia kierukka kunhan tämä kierto olisi ohi. Minulla on pitkä ja epäsäännöllinen kierto joten tuntui siltä, että pakkohan se on loppuun saakka kierto katsoa.

Tiedän pitäisi tehdä testi mutta vielä näillä oireilla on aikaista jos vanhat merkit pitää paikkaansa.

Voinko edes aloittaa koulutusta? Onko siinä mitään järkeä? Raskaudenkeskeytys ei todellakaan ole vaihtoehto mutta opinnotkin olisivat kyllä niin huippua aloittaa. Kyseessä on siis sairaanhoitajan opinnot jotka alkaisivat ensi kuussa. Onko kukaaan joutunut vastaavaan tilanteeseen? Mitä voisi tehdä? Nyt on hieman sellainen olo, että pallo on hukassa...

Ensi viikolla saan kumpaankin pähkäilyyn vastauksen mutta en saa asiaa mielestäni.

Muttako testiä on turha tehä ku ens viikolla :D

Voiskohan työvoimapoliittisesta koulutuksesta hypätä mukaan amk:n omaan koulutukseen? Jos olisi oikea tarve?

Ja kiitos vastauksesta.

Mulla ei ole kokemusta muusta kuin oppisopimuskoulutuksen aikaisesta äitiyslomalta. Minusta maksettiin työkkärin palkkatukea siihen asti, kunnes äippäloma alkoi. Sen jälkeen kun palasin työelämään, eivät tukea enää suostuneet maksamaan.
Tämä tiedoksi niille, jotka pohtivat siis tätä asiaa.:whistle:

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä