Pahinvointiranneke,kokemuksi??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nassitus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä hommattiin se pojalle kun oksenteli aina automatkat ja siihen loppui oksentelu kun hommattiin se ranneke.
Kaveri käyttää raskauspahoinvointiin ja auttaa myös siihen.

Alkuperäinen kirjoittaja hyvä se on:
Meillä hommattiin se pojalle kun oksenteli aina automatkat ja siihen loppui oksentelu kun hommattiin se ranneke.
Kaveri käyttää raskauspahoinvointiin ja auttaa myös siihen.

Ai se auttais matkapahoinvointiinkin.. hmm.. pitääpä melkein testata.

Alkuperäinen kirjoittaja m:
Apteekista saa. Voisi itse selvittää eikä kysellä tyhmiä.... :o

Oi anteeksi kovasti, en tajunnut että oli niin tyhmä kysymys! Eipä täällä voi periaattteessa paljon mitään kysellä jos noin ajattelee, vaan "pitää selvittää itse". Oletpa hassu. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Mie vaan:
Sinä joka täällä haukut muiden tyhmiä kysymyksiä: juuri kysymyksiä ja keskusteluja varten nämä foorumit ovat. "Tyhmiin" kysymykseen ei kannata vastata ;-).

Sitä minäkin. :) Jos nämä tyhmät kysymykset kerran ovat niin tyhmiä eli toisin sanoen, itsestään selviä, yleissivistykseen kuuluvia asioita, ei niihin kannata vaivautua vastaamaan. Jääköön idiootti selvittelemään itse ongelmaana. Tämä palsta nyt AINAKIN on väärä foorumi.;)

Pysytäänpä aiheessa.

Pahoinvointirannekkeet itselläni ainakin toimivat raskauspahoinvointiin, ei vienyt pois mutta helpotti sitä pahinta oloa. Seuraavaksi aion testata sitä matkapahoinvointiin.

Kaikilla ei tehoa, osalla tehoaa..loppupeleissä se on ihan yksi lysti onko se "huuhaata" vai ei, jos se tehoaa ;)

Yhteistyössä