Oikeesti mistä syystäAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Meni valittamaan minusta poliisille, meinas tehdä rikosilmoituksen.
Mikset tee tuota selväksi?Alkuperäinen kirjoittaja hinku:Meillä anoppi keksii "minun sanomisiani".
Viimeisin:
Olin hänelle kuulemma sanonut että "onko hän tyhmä kun ei tajua että 1v. ei osaa puhua" kun hän oli jutustellut lapsellemme.
Mitä en todellakaan ole sanonut. Silloin ei sellaista tilannetta ollut edes lähellekään että olisi voinut. Ettei voinut käsittää edes väärin sanomisiani. Koko tilanne oli tuulesta temmattu.
Se olikin sitten se viimeinen pisara kun laittoi miehelle viestin että "nyt olen antanut anteeksi". Perskules, minä en anteeksi antoja kaipaile sellaisesta mitä en ole tehnyt/sanonut. En ole sen jälkeen ollut tekemisissä anoppini kanssa, enkä ole. Eipähän voi ainakaan mitään sanoja laittaa suuhuni Toivottavasti ymmärtää että nyt minä olen loukkaantunut ja en anteeksi ole antanut
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Mikset tee tuota selväksi?Alkuperäinen kirjoittaja hinku:Meillä anoppi keksii "minun sanomisiani".
Viimeisin:
Olin hänelle kuulemma sanonut että "onko hän tyhmä kun ei tajua että 1v. ei osaa puhua" kun hän oli jutustellut lapsellemme.
Mitä en todellakaan ole sanonut. Silloin ei sellaista tilannetta ollut edes lähellekään että olisi voinut. Ettei voinut käsittää edes väärin sanomisiani. Koko tilanne oli tuulesta temmattu.
Se olikin sitten se viimeinen pisara kun laittoi miehelle viestin että "nyt olen antanut anteeksi". Perskules, minä en anteeksi antoja kaipaile sellaisesta mitä en ole tehnyt/sanonut. En ole sen jälkeen ollut tekemisissä anoppini kanssa, enkä ole. Eipähän voi ainakaan mitään sanoja laittaa suuhuni Toivottavasti ymmärtää että nyt minä olen loukkaantunut ja en anteeksi ole antanut
Mua jotenkin ihmetyttää se, että aina valitetaan ja toivotaan että toinen tajuaisi. Miksette tee sitä selväksi niin ettei jää tulkinnalle varaa? Tää ei nyt vain hinkulle, vaan kaikille jotka vain valittelevat että "toi teki noin ilkeesti". Ite ainakin olen anopille tehny selväksi mielipiteitäni ja anoppi mulle.
Niin munkin, pokkaa ei oo sanoo päin naamaa ja samaa tekee appiukko. :/Alkuperäinen kirjoittaja Piikkikaktus:Puhuu selän takana pahaa minusta :ashamed:
kerro lisääAlkuperäinen kirjoittaja Uska:Oikeesti mistä syystäAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Meni valittamaan minusta poliisille, meinas tehdä rikosilmoituksen.
Minäkö utelias :ashamed:
..Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Meni valittamaan minusta poliisille, meinas tehdä rikosilmoituksen.