pahinta mitä miehesi on sinulle sanonut...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heluna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kun vietiin koko perheen voimin isiä työpaikan risteilylle (sisävesiristeily) ja noustiin autosta näyttääkseni pojalle laivoja, ni isukki sanoi, et menkää pois kun hävettää teiän täällä olo =( Kysyin, et ihan oikeestiko hävettää? ni vastasi siihen et joo, on tosi vaivautunu olo kun kaikki näkee teidät täällä... uli niin paha mieli ja itku pääsi autossa, että oikeestiko hän häpeää meitä, omaa perhettään.

Alkuperäinen kirjoittaja itku tuli:
Kun vietiin koko perheen voimin isiä työpaikan risteilylle (sisävesiristeily) ja noustiin autosta näyttääkseni pojalle laivoja, ni isukki sanoi, et menkää pois kun hävettää teiän täällä olo =( Kysyin, et ihan oikeestiko hävettää? ni vastasi siihen et joo, on tosi vaivautunu olo kun kaikki näkee teidät täällä... uli niin paha mieli ja itku pääsi autossa, että oikeestiko hän häpeää meitä, omaa perhettään.

voi ei.. :hug: miks hän häpeää?

Mulle mies sanoo sillon pahimmissa riidoissa jotain että haista vittu huora ym..

Onneks ei mies oo sanonut mitään tuollaista. :( Tulee paha mieli vastaajien puolesta. Loukannut on kyllä sanoillaan, mutta se on ollut jotain sellaista tekemisiini tai tekemättä jättämisiini liittyvää. Eli olen saattanut tehdä kaikenlaista kotona ja sitten huomauttaa tosi ilkeästi jostain, että tuotakaan et ole voinut hoitaa. Mutta ei ikinä milloinkaan ole sanonut mitään tuollaista. :(

:O onko tollanen haukkuminen normaalia? Kauheita miehiä teillä! Meillä ei koskaan sanota mitään tuollaista toisille ees pahimmassa vihassa.
Oon ilmeisesti aika onnellisessa asemassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen :
:O onko tollanen haukkuminen normaalia? Kauheita miehiä teillä! Meillä ei koskaan sanota mitään tuollaista toisille ees pahimmassa vihassa.

juu, samaa aattelin.

Nykyinen mies ei todellakaan ole sanonut mitään niin pahaa, että olis mieleen jäänyt!!! Ei siis mitään joka menis henkilökohtaisuuksiin, ja tiedän ettei varmasti koskaan tule sanomaankaan.

MUTTA ikuisesti jäänyt mieleeni exän sanat vastauksena tädilleen, miksi hänellä/meillä ei ole lapsia: "kun ei ole vielä oikea äiti-ehdokas tullut vastaan" :( Loukkas tosi pahasti, ja siitäpä se sit sen parisuhteen alamäki alkoi, ja päättyi ennenpitkää, ONNEKSI!!! :D

Alkuperäinen kirjoittaja miina-:
Alkuperäinen kirjoittaja itku tuli:

voi ei.. :hug: miks hän häpeää?

Mulle mies sanoo sillon pahimmissa riidoissa jotain että haista vittu huora ym..

Koskaan en ole aiemmin kokenut moista... en tiedä johtuuko minusta, lihoin jonkun verran vauvaa odottaessani, mutta toisaalta en usko, sillä mies ei koskaan ole ollut sellainen pinnallinen... ja ihan nuoriakaan ei olla enää ( +30vee ) Mutta niiiiiiin pahoitin mieleni, etten tiedä haluanko edes kysyä häneltä huomenna asiasta, josko sieltä tulee vielä mitä lisää...

Kerran sanoi, että muistutan äitiäni kun jankutan turhasta asiasta. Silloin loukkaannuin todella, koska aitonaiselliseen tapaan asia oli minulle todella tärkeä ja keskustelemista vaativa. Ja äitiäni monet pitävät hyvin rasittavana juuri ainaisen jankuttamisensa ja nalkuttamisensa vuoksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen :

juu, samaa aattelin.

Yhdyn ihmettelijöiden klubiin... aika käsittämätöntä.

Yhteistyössä