H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja itku tuli:Kun vietiin koko perheen voimin isiä työpaikan risteilylle (sisävesiristeily) ja noustiin autosta näyttääkseni pojalle laivoja, ni isukki sanoi, et menkää pois kun hävettää teiän täällä olo =( Kysyin, et ihan oikeestiko hävettää? ni vastasi siihen et joo, on tosi vaivautunu olo kun kaikki näkee teidät täällä... uli niin paha mieli ja itku pääsi autossa, että oikeestiko hän häpeää meitä, omaa perhettään.
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen ::O onko tollanen haukkuminen normaalia? Kauheita miehiä teillä! Meillä ei koskaan sanota mitään tuollaista toisille ees pahimmassa vihassa.
Oon ilmeisesti aika onnellisessa asemassa.
Alkuperäinen kirjoittaja miina-:Alkuperäinen kirjoittaja itku tuli:Kun vietiin koko perheen voimin isiä työpaikan risteilylle (sisävesiristeily) ja noustiin autosta näyttääkseni pojalle laivoja, ni isukki sanoi, et menkää pois kun hävettää teiän täällä olo =( Kysyin, et ihan oikeestiko hävettää? ni vastasi siihen et joo, on tosi vaivautunu olo kun kaikki näkee teidät täällä... uli niin paha mieli ja itku pääsi autossa, että oikeestiko hän häpeää meitä, omaa perhettään.
voi ei.. :hug: miks hän häpeää?
Mulle mies sanoo sillon pahimmissa riidoissa jotain että haista vittu huora ym..
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen ::O onko tollanen haukkuminen normaalia? Kauheita miehiä teillä! Meillä ei koskaan sanota mitään tuollaista toisille ees pahimmassa vihassa.
Oon ilmeisesti aika onnellisessa asemassa.
juu, samaa aattelin.