pahin tyylimoka

  • Viestiketjun aloittaja meiks
  • Ensimmäinen viesti
meiks
must pellavahousut, jotka on numeroa liian pienet, ryttyset ja liian lyhyet lahkeista, on aika mauton näky. mä itsekin olen joskus sortunut moiseen..pellavahousut kun on niin kivat jalassa, eikä niitä henno heittää pois. näky peilistä vei fiilikset =)
 
Gluteus maximus
numeroa liian pienet farkut+ paita. Vyötäröllä näkyvät makkarat, joita oikein esitellään. Katukuvassa ihan liian usein, en ymmärrä!

Miksi ei voi pukeutua vartalolle sopiviin farkkuihin ja peittävään paitaan, edes yhtä kokoa isompaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja meiks:
must pellavahousut, jotka on numeroa liian pienet, ryttyset ja liian lyhyet lahkeista, on aika mauton näky. mä itsekin olen joskus sortunut moiseen..pellavahousut kun on niin kivat jalassa, eikä niitä henno heittää pois. näky peilistä vei fiilikset =)
Joo niin on pahat, ja mua ärsyttää kun mulla on sellaset "narulyhennyslahkeet" noissa mun pellavaisissa, ja jos ne sit joskus avaa kesken menon, niin ne lahkeet on just tuhannen rytyssä ja vieläpä vähän liian lyhyet.... :snotty:
 
no
nämä erityisesti nuorison suosimat tosi matalavyötäröiset farkut. Aivan kamalia, kun se rengas tulee siihen yläpuolelle. Sopii tosi harvalle vartalotyypille, vaikka olis todella laihakin. Kunpa ne ihmiset näkisivät ittensä takaapäin:(
 

Yhteistyössä