Pahin moka töissä?

• Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti
Onhan niitä varmaan paljonkin...
Ei paha, mutta jälkeenpäin nauratti varmaan eniten se, kun olin maistraatissa töissä ja vastasin puhelimeen "xxx:n kaupunki" vaikka piti olla "xxx:n maistraatti". Onneksi pokka piti sen verran, että kun soittaja kertoi yrittäneensä maistraattiin, sanoin vaan "yhdistän" ja pistin puhelua kolleegalle. En ite voinut sitä enää ottaa.... Nauratti ja hävetti niin.
Mistä ihmeestä repäsinkään sen kaupunki-sanan siihen :headwall:

vieras
mun pahin moka tapahtui tänään.. torkahdin sohvalle tunniksi ja lapset 3 ja 2 olivat piirrelleet tapetit olkkarista uusiksi... perkules..silmät laitoin kiinni ja nukahdin ihan totaaliseen sikeään uneen, ikinä ennen ei ole käynyt niin..

mä olin aikoinaan töissä lähikaupassa ja melko uutena työntekijänä mut käskettiin mennä laittaa jäätelöt pakastimeen. Tein työtä käskettyä. jonkin ajan kuluttua työkaveri tuli kysymään että eikö juustoja tullut olleskaan? minä sitten et häh? en tiiä :whistle: juustot löytyi lopulta myös sieltä pakastimesta :kieh:

toista mokaa en kehtaa tarkemmin kertoa. suurpiirteisesti silleen kuiteski et asiakas sai haavan otsaansa miun takia :ashamed: se oli vahinko :ashamed:

Rukoilijasirkka
Mä jaoin yhden koko rapun väärää postia. Ihmettelin, et nimet ei täsmää ovissa. Ei ne useinkaan täsmää, joten ajattelin, et ei se mitään. Sit ihmettelin, et mainoskiellot ei täsmää. Silti jaoin aina alas asti. 20 asuntoa.

Ei siinä sit muuta ku pimputtelemaan. Sitä ennen yksi täti ehti huutaa mulle ikkunasta aika lujaa, että tuu takas, jaoit VÄÄÄRIN!

Huh

Olin yksin yövuorossa päivystyspolilla ja me saadaan nukkuu jos ei oo asiakkaita. Oli hiljaista ja mä nukuin kunnes puhelin soi. Vastasin siihen et: Anne. Ois pitäny vastata xxx:n terveyskeskus lähihoitaja Anne xxxxx puhelimessa... :ashamed: :ashamed:

En olis uskonut, että kerron tämän, mutta teen sen, koska kaikki päättyi lopulta hyvin.

joskus vuosia sitten olin yövuorossa ja oli TODELLA kiireinen yö, kaaos toisin sanoen. Polilta tuli potilas ja samaan aikaan eräs vanhus menehtyi. Mentiin valmistelemaan vainaja ja lopuksi piti laittaa nimitarra hänen nilkkaan, siihen lappuun..

Hain kanslian pöydältä tarrat. Vahingossa sen uuden potilaan, joka oli tullut juuri osastolle :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Taivaan kiitos yks perushoitaja aamulla huomasi. En ole ikinä tehnyt mitään noin kauheeta mokaa töissä. Häveettää vieläkin.

huh huh.. onneksi ei ehditty viedä osastolta pois.

Ja nyt joku pääsee päivittelemään, että hoitajien palkkoja nostettiin ja tuollaisia ne on :snotty:

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Florence:
En olis uskonut, että kerron tämän, mutta teen sen, koska kaikki päättyi lopulta hyvin.

joskus vuosia sitten olin yövuorossa ja oli TODELLA kiireinen yö, kaaos toisin sanoen. Polilta tuli potilas ja samaan aikaan eräs vanhus menehtyi. Mentiin valmistelemaan vainaja ja lopuksi piti laittaa nimitarra hänen nilkkaan, siihen lappuun..

Hain kanslian pöydältä tarrat. Vahingossa sen uuden potilaan, joka oli tullut juuri osastolle :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Taivaan kiitos yks perushoitaja aamulla huomasi. En ole ikinä tehnyt mitään noin kauheeta mokaa töissä. Häveettää vieläkin.

huh huh.. onneksi ei ehditty viedä osastolta pois.

Ja nyt joku pääsee päivittelemään, että hoitajien palkkoja nostettiin ja tuollaisia ne on :snotty:
Mun mielestä hoitajien työ on tosi vaativaa. Tommosia virheitä ihmisille välillä sattuu, siitä ei pääse mihinkään.

Sattuuhan usein jotain pientä mut ehkä eniten on hävettäny ku olin suht uus ja menin paikkaan jossa kyl olin ollu mut hetken auoko oli ollu.
Illan päätteeks laskettiin kassa mut iski ongelma ku printteri ei toiminu, no sit tehtiin homma uusiks manuaalisesti mut sit ei enää mikään täsmänny - laskettiin ja laskettiin ja vartin hommaan meni jo 45min. Sit mä luovutin ja soitin pomolle (oli onneks sentään ollu kierroksella) ja pomo tuli ja paino yhtä nappia niin johan printteri toimi :ashamed:

Minä juu pieni tekniikan ihmelapsi....

En tiedä pahin, mutta ensimmäisenä mieleen tuli se kun kopautin edustuslounaalla lautasella silloista opetusministeriä päähän korjatessani astioita. Kukaan ei onneksi reagoinut asiaan mitenkään ei edes itse asianosainen. En tajunnut pyytää edes anteeksi. Ensimmäistä kesää olin silloin siinä paikassa töissä.

joo
Olen kampaaja ja olen asiakkaalle suositellut spiraalispermanenttia ja kehunut kovasti pyhäsuhistavaa sampoota( syväpuhdistavaa..) Näitä on niin satoja etten muista kaikkea. Lievä puhehäiriö..

Turkilmas
Mä huolsin tulostimia,fakseja ja kopiokoneita edellisessä duunissa (olin siis myyntiedustaja ja huoltomies..). Uutena, innokkaana ja ehdottoman itsevarmana putsasin ihan pieleen sen faksin ja siitä meni yks osa rikki. Lupasin asiakkaalle että tilaan sen osan ja vaihdan sen itse paikalleen.

Otin faksin kotiin ja aloin purkamaan sitä. Siinä vaiheessa kun mies tuli kotiin, niin mulla oli mukillinen ruuveja ja tsiljoona irrallista osaa siellä täällä. Sain toki tuon uuden osan paikalleen,mutta kokoaminen olikin toinen juttu. Mieskin yritti auttaa mutta työ oli täysin toivotonta.

Lopulta oli pakko soittaa esimiehelle ja tunnustaa moka. Hän käski viedä koneen huoltoon että josko ne sais sen koottua. Huoltomiehillä (siis alan asiantuntijoilta) meni 1,5 viikkoa ennen kuin ne sai koneen kasaan :D .

Kun kävin hakemassa konetta niin miehet lupas mulle koska vaan työpaikan. Sanoivat etteivät ole ikinä nähneet kenenkään saavan faksia niin moneen osaan :D :D .

Nyt jälkeenpäin tietty naurattaa, mutta oli se vaan noloa selittää sille asiakkaalle ja pyydellä anteeksi koko ajan. Uskomattominta oli kuitenkin se että me tehtiin kaupat ja sain kyseisen firman asiakkaakseni B)

Pyysin vanhainkodissa mummolta hampaita. Antoi ylhäältä tekarit pesin ne ja pyysin alahampaita, alkoi kiskomaan ja siten huomasin, että ikenestä tuli verta.. ei ollu alahampaat sitten tekarit. Kivaa oli olla keikkalainen..

TheUnforgiven
noo..oon varastoalan töissä useesti..ja viimesenä työrupeamana ennen äippälomalle jääntiä sitten olin pakettipuolella..piippailin hiton monta pakettia ja laitoin hihnalta eteenpäni..ihmettelin kun listoja jäi käteen helkkaristi ja tavarat loppu kesken..olin sitten mokannut huolella..ja kokiso läjä tavaraa kannettiin mun eteen että laitappas uusiks..ja koko päivän olin niitä väärin tehny..pomokaan kun ei sitten hymyillyt koskaan niin luulin että mut kuristaa siihen paikkaan..mutta näki että olin paniikissa niin myhäili vaan..hui..

Alkuperäinen kirjoittaja Vankkis:
Pyysin vanhainkodissa mummolta hampaita. Antoi ylhäältä tekarit pesin ne ja pyysin alahampaita, alkoi kiskomaan ja siten huomasin, että ikenestä tuli verta.. ei ollu alahampaat sitten tekarit. Kivaa oli olla keikkalainen..
:LOL: sorry mutten voi hillitä itteeni...picture this...

Olin kesätöissä Nokian tehtaan henkilöstöravintolassa ja mun tehtäviini kuului ruoan valmistuksen lisäksi huolehtia kokousten kahvituksista. Kerran sitten tuli kahvi- ja sämpylätilaus yhteen kokoukseen ja kovalla työllä tein oikein herkulliset ja hyvännäköiset sämpylät ja vielä mansikkaleivokset siihen sivuun ja vein ne yhteen kokoustilaan (kokoustiloja siinä tehtaassa oli 4). Klo 12, kun kokouksen oli määrä päättyä, menin hakemaan astioita pois, niin kahvit, leivokset ja sämppärit olivat koskemattomina pöydällä. Aloin katsoa tilauslistaa tarkemmin ja olin vienyt tarjottavat vahingossa väärään kokoustilaan :headwall: Oli kiva mennä punastellen siihen oikeaan kokoustilaan, jossa kokous oli vielä käynnissä ja punastellen pyydellä anteeksi mokaani :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä jaoin yhden koko rapun väärää postia. Ihmettelin, et nimet ei täsmää ovissa. Ei ne useinkaan täsmää, joten ajattelin, et ei se mitään. Sit ihmettelin, et mainoskiellot ei täsmää. Silti jaoin aina alas asti. 20 asuntoa.

Ei siinä sit muuta ku pimputtelemaan. Sitä ennen yksi täti ehti huutaa mulle ikkunasta aika lujaa, että tuu takas, jaoit VÄÄÄRIN!

Huh
No ei toi mun mielestä kauhean noloa ole. Tollasta sattuu meiän talossa aika useinkin, ihan inhimillinen erehdys postinkantajalta mun mielestä.

ai juu viskasin työkaverille stressipallon, mun sihti vaan on maailman huonoin. Se sit osu asukasta (tetra, jolla ei edes pää liiku) suoraan otsikkoon. Onneks ko henkilö vaan repes nauramaan, himpan tuppas silti nolottamaan.

Yhteistyössä