Mä huolsin tulostimia,fakseja ja kopiokoneita edellisessä duunissa (olin siis myyntiedustaja ja huoltomies..). Uutena, innokkaana ja ehdottoman itsevarmana putsasin ihan pieleen sen faksin ja siitä meni yks osa rikki. Lupasin asiakkaalle että tilaan sen osan ja vaihdan sen itse paikalleen.
Otin faksin kotiin ja aloin purkamaan sitä. Siinä vaiheessa kun mies tuli kotiin, niin mulla oli mukillinen ruuveja ja tsiljoona irrallista osaa siellä täällä. Sain toki tuon uuden osan paikalleen,mutta kokoaminen olikin toinen juttu. Mieskin yritti auttaa mutta työ oli täysin toivotonta.
Lopulta oli pakko soittaa esimiehelle ja tunnustaa moka. Hän käski viedä koneen huoltoon että josko ne sais sen koottua. Huoltomiehillä (siis alan asiantuntijoilta) meni 1,5 viikkoa ennen kuin ne sai koneen kasaan
.
Kun kävin hakemassa konetta niin miehet lupas mulle koska vaan työpaikan. Sanoivat etteivät ole ikinä nähneet kenenkään saavan faksia niin moneen osaan
.
Nyt jälkeenpäin tietty naurattaa, mutta oli se vaan noloa selittää sille asiakkaalle ja pyydellä anteeksi koko ajan. Uskomattominta oli kuitenkin se että me tehtiin kaupat ja sain kyseisen firman asiakkaakseni B)