pahin asia, mikä teille on tapahtunut elämässä?

• Viestiketjun aloittaja norppa
  • Ensimmäinen viesti
Eli jos saisin jonkin asian tapahtumattomaksi... niin....
Mä kärsin aika paljon lapsena erikoislapsi veljestä. Sille olisi voinut tehdä jotain. Nykyään veli on täysin normaali. Sekin on ihme. Voisin myös ottaa kuolleen mummini takaisin.. tai kissan jonka sain yhdeksänvuotiaana ( joka kuoli yllättäen vasta 14 vuotiaana .. Eli olin 23 itse). Kissan kuolema järkytti yllättävän paljon. tai no .. onkohan ylläri jos rakas kuolee että kärsii. Vieläkin suunnaton ikävä välillä. Näen unia ja näen joissakin yhteisissä paikoissa muiston tai tunteen .. kaikenlaista.

sisaren skitsofrenia.. joka johti siihen että en saanut murros iässä vanhemmiltani ollenkaan huomiota.. ja perhe muutenkin ihan sekaisin..
joka josti masennukseen joka johti itsemurha yrityksiin..

mutta nyt kaikki asiat kunnossa.. terapiassa jo 3 vuotta käyty.. lääkitys apuna oli yms..

mie
5 vuotta kestänyt paha koulukiusaaminen ja eristäminen ikätovereista, siitä seurannut masennus ja itsetuhoajatukset. Kotona stressiä aiheutti laman jälkeinen köyhyys. Se masensi äitini, joka uhkaili minulle tappavansa itsensä kun olin 11v. En tunne itseäni nyt 6v myöhemmin ollenkaan samaksi ihmiseksikään! Niin syvältä on noustu. Opiskelen yliopistossa unelma-ammattiini, jolla töitä riittää ja olen ollut vuoden naimisissa yms.

mie
kun vielä joskus näyttäisinkin samalta kuin ennen viimeisintä masennusjaksoa, joka johtui uupumuksesta. Lihoin 69kg->102kg kun lääkitsin itseäni herkuilla. Sekin kotoa opittu malli joo...

Yhteistyössä