pahin asia, mikä teille on tapahtunut elämässä?

• Viestiketjun aloittaja norppa
  • Ensimmäinen viesti
siirus
Äitini vakava sairaus, raiskaus, sairastuminen syömishäiriöön ja syvään masennukseen, itsemurha yritykset, lapsen menettäminen ja kun mieheni petti minua parhan kaverini kanssa. Kaverini kuolema. Liikaa pahaa on maailma tuonut eteen, joskus tuntuu siltä ettei ole mitään järkeä elää olla täällä vaan kärsimyksessä, mutta aijon voittaa nää vastoinkäymiset ja pikku hiljaa alkaa aurinko paistaa minuunki päin! haleja ja voimia kaikille joilla vastoinkäymisiä ja suruja elämässä

itkevänä....
Koulukiusaus jota jatkui kunnes muutin paikkakunnalta. Veljen skitsofrenia, hän oli väkivaltainen mua kohtaan.
Väkivaltainen mies, joka oli tappaa minut muutamaan kertaan.
Lapsen kuolema.
Veljeni kuolema.
Ilkeä anoppi.
Minulla ei ole omaa sukua, minut erotettiin suvustani, äitini ei halua kuulla minusta sanaakaan.
Lapsen isän huumeitten käyttö, ero, ja hänen äitinsä pitää minua syyllisenä.
Lapsen isän äiti haukkuu ja uhkailee.
Olen yksin ja peloissani.
Lapseni on koulukiusattu ja hän vihaa minua.
Lapseni valehtelee minulle, manipuloi ja joskus pelkään että hänellä on veljeni tauti..
Heissä on todella paljon samaa.
Kolme yritystäni saavuttaa onni tuhoutui, ja ihmiset joita rakastin, pettivät minut.
Olen niin yksin, pelkään ja haluan syliin.
Pelkään painajaisia.

Alkuperäinen kirjoittaja itkevänä....:
Koulukiusaus jota jatkui kunnes muutin paikkakunnalta. Veljen skitsofrenia, hän oli väkivaltainen mua kohtaan.
Väkivaltainen mies, joka oli tappaa minut muutamaan kertaan.
Lapsen kuolema.
Veljeni kuolema.
Ilkeä anoppi.
Minulla ei ole omaa sukua, minut erotettiin suvustani, äitini ei halua kuulla minusta sanaakaan.
Lapsen isän huumeitten käyttö, ero, ja hänen äitinsä pitää minua syyllisenä.
Lapsen isän äiti haukkuu ja uhkailee.
Olen yksin ja peloissani.
Lapseni on koulukiusattu ja hän vihaa minua.
Lapseni valehtelee minulle, manipuloi ja joskus pelkään että hänellä on veljeni tauti..
Heissä on todella paljon samaa.
Kolme yritystäni saavuttaa onni tuhoutui, ja ihmiset joita rakastin, pettivät minut.
Olen niin yksin, pelkään ja haluan syliin.
Pelkään painajaisia.
:hug:

Kiusaaminen tarhasta amikseen, kaverin kuolema(kulunut jo 3 vuotta ja edelleen itkettää), paha pitkä kestoinen masennus josta ei tunnu pääsevän eroon, kotona tapahtuneet asiat joita en niin välitä mainita... Siinä tais olla pahimmat, en osaa mihinkään järjestykseen pistää

jep
Ihanan äitini kuolema alle 60-vuotiaana, se että minut raiskattin (tuntematon) alle 10-vuotiaana. 7 vuotta jatkunut koulukiusaaminen joka ei loppunut vaikka muutettiin 100 km (vaan paheni), ehdoton mies (joka iän myötä onneksi on hieman "pehmennyt" ). Pahin tuo eka, johtuen ehkä siitä että se on viimeisin. Muut ovat näin perspektiivillä katsottuna vahvistaneet... Voimia kaikille epäonnisille!

Yhteistyössä