Pahin/ällöttävin leivän päälle laitettava margariini tai levite?

Tähän saa laittaa mitä vaan ällötyslevitteitä mitä olet leivän päälle laittanut. Mulla ehdottomasti Keiju...ei maistu miltään, tarttuu kitalakeen kiinni...ei vaan mene alas. Parasta oli kun mentiin äidin kanssa Citymarkettiin syömään, laitoin Keijua sämpylälle ja pureksin ja pureksin...lopulta olin vähällä yökkiä ja jouduin sylkemään ne sämpylän palat ruokaliinaan - ja tämä siis ihan aikuisella iällä. Sen jälkeen söin kuivaa ruisleipää että sain kitalakeni siistittyä Keijukuorrutteesta...:ashamed:
 
"Selina"
Mummolla oli Floran sitä kevyintä versiota.
Meidän 3v voiteli leivän itse.
Haukkasi, nielaisi ja oksensi pöydälle.

Oli hänestä vain sairaan pahaa. Syö toki voita vaikka sellaisenaan.

Äänestän Floraa, en halua enää ikinä hinkata pitsiliinasta tekorasva kikkareita.
 
555555
Meillä on Keiju 70% ja minusta se on hyvää. Maidoton ja laktoositon siis tuo. Pahaa minusta on semmoset 40% margariinit, esim Pirkka 40% margariini, aivan kamala maku siinä..
Ja mummolassa oli Beceliä aina joskus 15v sitten ja hyi hitto se maistu ihan hirveelle... Vieläköhän maistuu samalle..
 
oiuytrdfghkjlö
Pahinta on voi ja useimmat margariinit. Kaikkea pystyy kyllä syömään, jos on pakko eikä tule tarvetta oksennella!? Tumman sininen Keiju on parasta, koska se on terveellisintä ja maidotonta.
 
vierailija
Tähän saa laittaa mitä vaan ällötyslevitteitä mitä olet leivän päälle laittanut. Mulla ehdottomasti Keiju...ei maistu miltään, tarttuu kitalakeen kiinni...ei vaan mene alas. Parasta oli kun mentiin äidin kanssa Citymarkettiin syömään, laitoin Keijua sämpylälle ja pureksin ja pureksin...lopulta olin vähällä yökkiä ja jouduin sylkemään ne sämpylän palat ruokaliinaan - ja tämä siis ihan aikuisella iällä. Sen jälkeen söin kuivaa ruisleipää että sain kitalakeni siistittyä Keijukuorrutteesta...:ashamed:
Todellakin! Keiju on kauheita margariinikuraa, mitä olla voi. Sivu- ja jälkimakuna rasvassa on vielä hyvin kemikaalinen maku kuin olisi moottoriöljyä heitetty sekaan makua antamaan.
 
vierailija
Tähän saa laittaa mitä vaan ällötyslevitteitä mitä olet leivän päälle laittanut. Mulla ehdottomasti Keiju...ei maistu miltään, tarttuu kitalakeen kiinni...ei vaan mene alas. Parasta oli kun mentiin äidin kanssa Citymarkettiin syömään, laitoin Keijua sämpylälle ja pureksin ja pureksin...lopulta olin vähällä yökkiä ja jouduin sylkemään ne sämpylän palat ruokaliinaan - ja tämä siis ihan aikuisella iällä. Sen jälkeen söin kuivaa ruisleipää että sain kitalakeni siistittyä Keijukuorrutteesta...:ashamed:
Juurikin Keiju on aivan kauheaa! Sitä pakkosyötetään sairaalan vuodeosastolla, jolla olen potilaana. Aivan kuin olisi johonkin teolliseen öljysulatejuustoon lisätty vaseliinia perään. Siltä se maistuu ja kitalaessa tuntuu.
 

Yhteistyössä