Pahimmat källit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Herald
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Herald

Vieras
Hei porukat, miten ootte suhtautunu kavereihin, jotka on tehny källit, yrittäny vahingoittaa teiän parisuhdetta jotenki? Siis sanotaan vaikka valehtelemalla, levittämällä perättömiä juoruja tmv. Ootteko ollu ymmärtäväisiä vai mitä? Mitäs tilanteessa jossa frendi ei diggaa teiän kumppanista, ja tekee sen selväks? Kumpi merkkaa enemmän kaveruus vai parisuhde?

Mulla kaveri joka valehtelee, tekee sen vielä selän takana. Arvostus menny. Motiivit tiedän, mutta ym,märrystä ei juuri heru sen käytöksen takia. Yrittää siis rikkoa mun suhteen.

Minulla oli yksi ystävä, joka pyysi valitsemaan joko hänet tai mieheni. Valitsin mieheni, tietysti, sillä mieheni oli mieheni jo ennen tätä uutta ystävääni, ja toiseksikaan kukaan muu ystäväni ei ole pyytänyt valitsemaan. Jos joku ystäväni ei pidä miehestäni tai jos mieheni ei pidä jostain ystävästäni, voin tavata tätä ystävääni ilman miestäni.

Ja valehteluunkin olemme törmänneet. Ja "joo-o"-nimimerkille voin sanoa sataprosenttisella varmuudella, että tämä ns. ystäväni oli nimen omaan se valehtelija ilman ruusunpunaisia laseja, sillä valheet koskivat minua, ei miestäni. Tulkitsimme mieheni kanssa, että valheen takana oli se, että hän oli kateellinen tms. hyvästä suhteestamme, sillä hänelle oli itselleen tullut ero pari kuukautta ennen tätä. Tuon eron takia - vaikka siinä aloitteentekijänä oli ystäväni, ei hänen puolisonsa - annoimme kerran anteeksi ja yritimme ymmärtää, mutta kun asia toistui, emme voi enää luottaa kyseiseen ihmiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja joo-o:
Tai sitten se ei valehtele. Riisuhan ne ruusunpunaiset lasit silmiltäsi ja katso parisuhteesi toista osapuolta. Mitäs kun se onkin niin, että se valehtelee.

Heh, no satunpa nyt tietämään että valehtelee. Satun nääs tietämään asian todellisen laidan. Hemmo latelee juttujaan muille mun tutuille, ei mulle suoraan. Tietää hyvin feikkaavansa.

Alkuperäinen kirjoittaja Näihin on törmätty:
Minulla oli yksi ystävä, joka pyysi valitsemaan joko hänet tai mieheni. Valitsin mieheni, tietysti, sillä mieheni oli mieheni jo ennen tätä uutta ystävääni, ja toiseksikaan kukaan muu ystäväni ei ole pyytänyt valitsemaan. Jos joku ystäväni ei pidä miehestäni tai jos mieheni ei pidä jostain ystävästäni, voin tavata tätä ystävääni ilman miestäni.

Ja valehteluunkin olemme törmänneet. Ja "joo-o"-nimimerkille voin sanoa sataprosenttisella varmuudella, että tämä ns. ystäväni oli nimen omaan se valehtelija ilman ruusunpunaisia laseja, sillä valheet koskivat minua, ei miestäni. Tulkitsimme mieheni kanssa, että valheen takana oli se, että hän oli kateellinen tms. hyvästä suhteestamme, sillä hänelle oli itselleen tullut ero pari kuukautta ennen tätä. Tuon eron takia - vaikka siinä aloitteentekijänä oli ystäväni, ei hänen puolisonsa - annoimme kerran anteeksi ja yritimme ymmärtää, mutta kun asia toistui, emme voi enää luottaa kyseiseen ihmiseen.

Sama kuvio täällä. Kuten sanoin luulen tietäväni motiivit tähän paskanjauhantaan, mutta hemmo on nyt ylittänyt rajansa. Juttu mitä se levittää on senverran törkeätä.

Se tässä harmittaa että olen tuntenu kyseisen tyypin vuosia, ja olisin kait odottanu parempaa tasoa siltä, edes kaveruuden takia. Ei siin mitään, jos mättää, mutta velehdella ei tarvi.

Yksi ystävä oli sellainen, että selitti paskaa minusta nyk. miehelleni jopa minun ollessa paikalla. Oli sen verran törkeää läppää, että mieheni alkoi inhoamaan ystävääni. Ja eipä se ystävyys kauaa kukoistanut muutenkaan.

Jos mies pistäisi valitsemaan itsensä ja ystävien välillä, valitsisin varmaan ystäväni siinä missä jos ystävä pakottaisi valitsemaan itsensä ja miehen välillä, valitsisin miehen. Ei kukaan ihminen, jolle toinen on oikeasti tärkeä, pakota valitsemaan kenenkään välillä. Ei sellainen ole ystävyyttä eikä kumppanuutta. Se on jotain kieroutunutta omistamishalua tai mustasukkaisuutta tai jotain muuta sairasta.

Kaikkea kanssa. Pahimmat källit teki kaverini mies. Se väitti kaverilleni, kun ne oli eroamassa, että on muka pannut mua. Eikä tosiaan ole. Eikä tule panemaan koskaan.
Mutta saihan tää mies kiksejä kun tiesi että kaverini menettää nyt samalla minutkin, kun ei tiedä kumpaa uskoa.

Mun paras kaverini puhui minusta tosi pahoja ja rumia asioita, valheita miehelleni kun me alettiin seurustelemaan. Kuulin puhelimesta kun se haukkui mua miehelleni ja houkutteli miestäni mukaan yksiin bileisiin ilman minua. Tosin tää kaverini tunsi mieheni ennen minua, ja häne kauttaan tutustuimmekin. Silti toi oli tosi tökeröä. Nyt se onkin entinen kaveri, meille molemmille.

Yhteistyössä