Pahentaako raskaus aina hyperstimulaatiota?

Via
Hei vaan, eli otsikon mukaisia kokemuksia kaivataan hyperistä ja alkavasta raskaudesta. Itsellä oli viikon verran punktion jälkeen aikamoisia hyperin oireita, järkky turvotus, mahakipuja ym, tosin ihan kotona selvisin eli lievä tapaus sinänsä. Nyt, PP8, oikeastaan kaikki oireet hävinneet ja tietysti epäilen ettei tämä tiedä hyvää..siis että raskaus ei olisi alkanut. Yleisestihän tosin sanotaan että alkava raskaus saattaa pahentaa hyperiä, mutta mitenköhän on käytännössä, tapahtuuko näin useimmiten? Kokemuksia kaivataan!
 
Mulla ei ainakaan raskaus ole pahentanu lieviä hyperin oireita. Kummallakin kerralla rakkuloita on ollut paljon, 38 ja 52 mutta molempina kertoina olen selvinnyt kotihoidolla ja tuoresiirto onnistunut. Molemmat raskauteni ovat alkaneet tuoresiirroista ja hyperin oireet ovat helpottaneet viikko punktiosta eikä palannet sen jälkeen. Jakamista paljon piinailuun ja toivon sinulle kovasti plussaa! :heart:
 
Minulla raskaus pahensi hyperin oireet niin pahaksi että jouduin sairaala hoitoon useaksi päiväksi. Nestettä piti poistaa vatsasta katetrin kautta kun mikään muu ei enää auttanut. Ihan kamala tuo hyperi on ja mulla taisi mennä ihan sinne pahimpaan asteeseen viimeisimmissä hoidossa. Luulen että suurin syy pahenemiseen oli juuri alkanut raskaus, koska epäonnistuneissa hoidossa oireet on hävinneet itsestään. Lievää hyperiä on siis ollut jokaisessa ivfssä, mutta onnistunut hoito vei sairaalaan. Minulle on tehty 3 Ivf:ää ja useita passeja.

Piti vielä tulla kertomaan se että mulla raskaus jatkui pahasta hyperista huolimatta kuitenkin onnellisesti loppuun asti ja nyt kotona touhua kaksivuotias poika. :heart:
 
Mulla täysin sama kaava kuin katjannalla.
Hyperi paheni pahenemistaan ja alkooi parantua vasta kun raskaus meni kesken...

Toivottavasti teillä kuitenkin on kyytiläinen matkassa! :heart:

-Bee, joka onkin nyt rv21 ja luomusti raskaana
 
Mulla ainakin raskaaksitulo pahensi hyperia, joka kesti yhteensa 6 viikkoa. Oli ihan kauhee pallomaha jo ennen raskaustestiä. Jouduin käymään sairaalassakin, mutta nestettä ei ollut kertynyt niin paljon, että olisivat ottaneet sisään.

Toivottavasti sulla on kuitenkin plussaa tulossa!
 
Via
Kiitos vastauksista, niinhän siinä kävi kuten epäilinkin, nega tuli.. :'( Nyt PP12, mutta alkio siirrettiin 3-päiväisenä joten kyllä se tulos varma on ja pientä vuotoakin on jo tullut. Just tosta hyperioireiden katoamisesta johtuen olin aivan varma jo viikko sitten ettei onnannut..
 

Yhteistyössä