Paheneeko jälkisupistukset "lapsi lapselta"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Oli sektion jälkeen ja kovat olikin!:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja miimu:
mulla taas ei ole tullut ollenkaan ja kaksi lasta on. olen kai sitten onnekas =)

synnytitkö ihan normisti alakautta? aika jännä jos ei tullu...

Mitä väliä? Heh, meinaatko ettei sektion jälkeen tule jälkisupistuksia?? Voin luvata, ettätulee silloinkin jos on tullakseen!!

Minulla ei jostain syystä ole ollut sektioiden jälkeen kivuliaita jälkisupistuksia. Tosin siinähän saa muutenkin hyvät kipulääkkeet haavakipuun, joten ehkä ne ovat vaimentaneet supistustenkin kivun. Olen kyllä aina tuntenut että supistaa, mutta ilman kipua.

Kyllä mulla on pahentunut tosi paljon :( Ekasta ei ollut ollenkaan, toisesta melko kipeet, kolmannesta sen verran kipeet, että imettäminen suorastaan pelotti ja neljännestä jo synnytyskipuun verrattavia. No ei ehkä aivan sitä luokkaa mutta esim. burana/panadol ei auttanut kipuun ollenkaan. Imettäminen oli todella kivuliasta (kun ne aina imetyksen aikana ylty) ja sai ihan tosissaan puuskuttaa....

Kolme lasta olen synnyttänyt ja jokaisesta on ollut aina edellstä pahemmat jälkisupistukset. Kolmannesta jouduin jo pyytämään kipulääkettä, koska aina imetyksen aikaan alkoi kohtu supistella niin, että taju meinasi lähteä, enkä olisi kyennyt lasta imettämään...

Ilmeisesti. Ekasta en tuntenut yhtään mitään, vaikka sain vielä supistelua voimistavaa lääkettä. Toisesta taas lääkkeillä tehostettuna tuntui kuin olisi menkat alkamassa. Kolmannella kerralla (jälleen lääkkeillä tehostettuna) oli jo pakko pyytää kipulääkettä, kun oli niin tuskainen olo. Neljättä kertaa en halua edes ajatella...

Alkuperäinen kirjoittaja Oli sektion jälkeen ja kovat olikin!:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja miimu:
mulla taas ei ole tullut ollenkaan ja kaksi lasta on. olen kai sitten onnekas =)

synnytitkö ihan normisti alakautta? aika jännä jos ei tullu...

Mitä väliä? Heh, meinaatko ettei sektion jälkeen tule jälkisupistuksia?? Voin luvata, ettätulee silloinkin jos on tullakseen!!

ainakaan ollut sektion jälkeen mitään jälkisupistuksia.

Kyllä on pahentunut! Kuopuksen synnytyksen jälkeen, hyvä etten koko vauvaa vahingossa imettäessä lattialle tiputtanut, kun oli niin järkyttävät jälkisupparit :/ HIRVITTÄÄ, kun tämä nykynen masukki on syntynyt. Lähtee varmaan taju:O

Ekasta hurjemmat, kohtu supistui vauhdilla. Kakkosestakin, mutta kipu oli erilaista. Ei nyt kummastakaan mitään pelkotiloja jäänyt, olinhan kuitenkin edellisenä päivänä synnyttänyt, se jos joku oli jotain :D

Uusimmat

Yhteistyössä