Paheneeko jälkisupistukset "lapsi lapselta"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
ekasta mulla ei ainakaan ollu ollenkaan,tokasta oli ja kolmannesta jo tosi kipeet :/ mites käy nyt nelosen jälkeen? onko vielä hirveemmät? :/
montakos päivää ne yleensä kestää? :|

Mulla ei ekasta ollu yhtään, toiselta vähän ja kolmannelta ja aika kipeätkin. Neljänneltä muksulta ei taas mitään, saa nähdä onko kipeät tän viidennen jälkeen.

Mulla 7 lasta,muistaisin että kolmannesta pyysin särkylääkettä jälkisuppareihin,neljännestä ja viidennestä oli sitten kolmatta kovemmat jälkisupparit,kestivätkin pitkään.
Kuudes ja seiska ei sitten tuoneet kovempia jälkisuppareita,aika samoissa menivät.Saa nähdä miten käy nyt kasin jälkeen=)

Mulla pahentuneet, sii ensimmäisestä en niistä tiennytkään, toisesta jo oli, ja kolmannesta aika kovia. Neljännestä ja viidennestäkin kovia, muttei mitenkään selvästi pahempia kuin kolmosesta. Eli saatat selvitä samanlaisilla suppareilla kuin viimeksikin. :/

Ja kesto, alle viikon, olisko ollut 3-5-päivää? Muistan että kotonakin niitä oli vielä, ja olen kotiutunut kahden päivän jälkeen.

Mulla on ainakin pahentunut, nyt odotan kauhulla mitä ne on vitosta jos joskus sinne asti taas pääsisi. Muiden aikana en oo tarvinnu särkylääkettä mutta nelosen aikaan meni jo ekat päivät tasaisella särkylääkkeellä kun oli niin hirmuiset kivut.

Riippuu varmaan myös lasten ikäerosta. Jos pieni ikäero keho ei välttämättä oo palautunu täysin edellisestä synnytyksestä ja siksi pahat jälkisupistukset.

Mulla tosin oli hirveet jo ekasta.

Mulla ei ekasta ollut ollenkaan, tokasta pari hassua, kolmannesta jo tuntuvampia aina imettäessä, mutta vain muutaman päivän ajan (enkä ottanut lääkkeitä). Nyt mielenkiintoista miten tän neljännen kohta syntyvän jälkeen...

Alkuperäinen kirjoittaja :
Riippuu varmaan myös lasten ikäerosta. Jos pieni ikäero keho ei välttämättä oo palautunu täysin edellisestä synnytyksestä ja siksi pahat jälkisupistukset.

no mulla tulee nyt 4,5v poikien ikäeroksi. onko se paljon vai vähän? :D
onkohan synnytys nyt pitempi kun vuosia tässä välissä?
jännittää,kohta LA :D

Mullakin kokemus vain kahdesta, mutta ekan jälkeen ei ollu mitään, ihmettelin vaan et mitä ne jälkisupparit oikeen on.. Tokan jälkeen asia sitten sitten selvisi kovimman kautta, toki jouduin syömään kohtua supistavaa lääkettäkin jostain syystä....

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja miimu:
mulla taas ei ole tullut ollenkaan ja kaksi lasta on. olen kai sitten onnekas =)

synnytitkö ihan normisti alakautta? aika jännä jos ei tullu...

Mitä väliä? Heh, meinaatko ettei sektion jälkeen tule jälkisupistuksia?? Voin luvata, ettätulee silloinkin jos on tullakseen!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja :

no mulla tulee nyt 4,5v poikien ikäeroksi. onko se paljon vai vähän? :D
onkohan synnytys nyt pitempi kun vuosia tässä välissä?
jännittää,kohta LA :D

No mulla oli pahimmat tokasta, kolmannesta ja nelkusta ei juuri mitään. Kolmosen ja nelosen välissä 4,5 vuotta eikä ollu synnytys pidempi, kaikista lyhin ja helpoin.

Mulla oli ekasta hiukan, tuntui lähinnä imettäessä parina ekana päivänä. Lääkettä ei tarvinnut. Kakkosesta oli jo selvempiä ja yöksi otin buranan (kahtea ekana yönä siis) ja menivät ohi. Kolmosesta oli lievempiä kuin kakkosesta ja ekaksi yöksi otin buranan. Senkin tosin otin, vaikka niitä suppareita ei ollut vielä tuntunut mutta ajattelin ottaa sen varuilta yötä vasten.

Mulla on tosiaa ollut niitä vain pari päivää. Kuopuksesta kotiuduin ekan yön jälkeen eikä kotona enää ollut.

kyllä!!Minun neljäs lapsi syntyi puoli vuotta sitten ja parina ekana päivänä supisteli niin että piti välillä nousta sängystä heiluttelemaan lantiota.Ne ei kyllä kestänyt niin pitkään kuin aikaisemmin.

Uusimmat

Yhteistyössä