Auttakaahan jos olette samaa kokeneet tai omaatte aiheesta tietoa: vauvamme on 3,5kk ja jo jonkin aikaa kakka on ollut vihreää. Lisäksi paukuttelee komeesti ja haju on kuin aikuisella miehellä Neuvolassa kuultiin että vihreä kakka kertoo että jotain ruoansulatuksessa on pielessä, muttei saatu tarkempaa analyysiä aiheesta. Ohjeena oli jättää pois Rela-tipat ja näin teimme. Tuntuu että muutamassa päivässä paukut on ehkä vähän helpottuneet ja haju laantunut mutta kakka on edelleen kauniin vihreää...
Imetän ja annan lisäksi korviketta, joten olen miettinyt liittyiskös mahavaivat johonkin mitä itse syön tai juon... onko teillä tullut esim. kahvista oireita? Palasin kahvinjuojaksi vasta äskettäin, voisiko se kenties aiheuttaa vauvalle oireita?
Vauva on pääosin iloinen ja hyväntuulinen, paha haju ei häntä haittaa
Öisin kuitenkin ähkii ja puhkii ja masusta kuuluu päivisinkin aikamoinen murina ja mörinä...
Kiitos jo etukäteen vinkeistä!
Imetän ja annan lisäksi korviketta, joten olen miettinyt liittyiskös mahavaivat johonkin mitä itse syön tai juon... onko teillä tullut esim. kahvista oireita? Palasin kahvinjuojaksi vasta äskettäin, voisiko se kenties aiheuttaa vauvalle oireita?
Vauva on pääosin iloinen ja hyväntuulinen, paha haju ei häntä haittaa
Öisin kuitenkin ähkii ja puhkii ja masusta kuuluu päivisinkin aikamoinen murina ja mörinä...
Kiitos jo etukäteen vinkeistä!