paha pulma, kumpi haalari?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lindex-remu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lindex-remu

Vieras
Äh, nyt ois paha paha pulma ;)

Suunnitelin ostavani pojalle kokeeksi lindexin haalarin. Nyt sitten tupsahti eteen tuo Remu joka niin kivan näkönen. Meillä on ollut jo aiemmin käytettyjä Remun vk-vaatteita ja tuntui hyvältä.

Millä hinnalla mielestäsi ylipäätään voi saada hyvän toppahaalarin?
Itse jotenkin miellän tuon lindexin puvun kalliiksi mutta sitten taas remun melkolailla keskihitaiseksi. Luulen että lindexin kalliina pitäminen johtuu siitä että on "vaan" lindexiä ;)

Osaako joku kertoa kokemuksia lindexin ulkovaatteista?

Remu®toppahaalari - Travallen talvi 2012 ~90€

Haalari Turkoosi EUR69,95 | Lindex online shop | tuotenro:6815814 ~70€

Meillä on Lindexin vk-takkeja. Ne on ihan kivoja, mutta en mä ole päätynyt niitä sen enempiä ostelemaan, eli ei kokemusta puvusta.

Remulla on hyviä ominaisuuksia, itse valitsisin noiden kahden välistä Remun.

Remun kangas on notkeempaa, lindexin haalarit on selvästi havan oloisia,eli se ulkokangas on sellasta kankeeta. hengittävyys luultavasti remulla parempi. Remun haalareissa jalat ja kädet on lyhyet, haalarit leveitä, joten jos onhoikka ja pitkäraajainen haalarinkäuttäjö niin ottaisin tuon lindexin

Muistaakseni tuo remun puku maksaa 79 euroa prismassa. Ja esim jos ostaa kanta-asiakaspäiviltä saa viel 15% alennusta. :) Ei pahanhintanen puku. Meillä esikoisella oli paljonkin noita remun haalareita. Hyvin kestivät.

Fix-välikausitakkeja on meillä ollut pari. Jotenkin jäykkiä. Ja molemmista on revennyt vetojetju siitä alaosan lukon ja kankaan välistä - eli mahdoton korjata, ja hankala vaihtaa. Remuja meillä on ollut, ovat toimineet meillä hyvin.

Remun puku ruma, lindex kivan näköinen.

Meillä oli kerran lindexin fix talvihaalari ja kesti parhaiten kuin mikään merkki! En tiedä sitten vaihtuuko materiaali vuosittain..Mutta fixiä suosittelen!

Yhteistyössä