E
eräs nyt harmaillen..
Vieras
toista laattaa cerazetteja syön, synnytyksestä ylihuomenna 3kk.vuotoa oli vähän 5pv kun aloitin pillerit,eli 5vkoa sitten.ajoittaista pahaa oloa ollut, etenkin silloin kun otan pillerin, oksentanut en ole kuitenkaan. johtuuko tämä pillereistä, onko flunssavirus iskemässä vai meneekö tämä ajan kanssa ohi?kokemuksia cerazeteista?