paha olo

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eräs nyt harmaillen..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eräs nyt harmaillen..

Vieras
toista laattaa cerazetteja syön, synnytyksestä ylihuomenna 3kk.vuotoa oli vähän 5pv kun aloitin pillerit,eli 5vkoa sitten.ajoittaista pahaa oloa ollut, etenkin silloin kun otan pillerin, oksentanut en ole kuitenkaan. johtuuko tämä pillereistä, onko flunssavirus iskemässä vai meneekö tämä ajan kanssa ohi?kokemuksia cerazeteista?
 
ääh, se ois katastrofi..mietin vain että sitkeä siittiö ollut kun täysimetän ja noita pilsuja syön ihan ajallaan..kai se on testi tehtävä..hui..sehän tästä vielä puuttuiskin..
 

Similar threads

Yhteistyössä