S
Sassu
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Sassu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Sassu:Kaipa tässä elämässä arki tulee aina vastaan.Ikä ja elämän muutokset muokkaa meitä molempia, joskus eri suuntiin joskus samaan suuntaan. Minä kun aloin opiskella ,mieheni ei tukenut minua;ei auttanut sen enempää kotitöissä yms. Silloin kun hän opiskeli kaikki kotityöt ym jäi minulle.Hän kyllä latelee minulle kohteliaisuuksia jne, Mutta hän koskee minuun vain seksi mielessä ja se minua ärsyttää.Minä tarvitsisin niin paljon muutakin koskettamista.
Joo, tuo koskettamisjuttu meillä samoin.. En ihan oikeesti tiedä, mitä tässä pitäis tehdä. Kiitos, kun te kommentoitte kuitenkin![]()
Teetko sinä kaoskettelu aloituksia?Minä en,koska en jaksa seksiä ja mieheni ei tajua koskettamisen tarkoittavan muuta. Vaikka olen tästä sanonut. Mutta eipä ota kuuleviin korviin.
En tee, tai todella harvoin. Ja just tuosta olenkin miehelle sanonut, että voi koskettaa muulloinkin kun sillon kun haluaa seksiä. Sitäkin olen miettinyt, koska oon kaikille aina sanonut, että voisin elää ilman seksiä vaikka loppuelämän - että johtuuko tuokin vain väärästä ihmisestä? Seksi ei vois oikeesti vähempää kiinnostaa..
Ajattelet kuin minä.Helpottavaa minulle. Mutta;oletko päättänyt mitä teet seuraavaksi? Minä pähkäilen asumuseron ja jatkamisen vaiheella?Asumiserossa saisin aikaa itselleni ajatella. Jatkamisessa riskinä se että mikään ei muutu.Toisinaan haaveilen rakastuvani muihin miehiin...