Paha olla.......

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FaLyne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

FaLyne

Uusi jäsen
31.01.2006
26
0
1
Ero tulossa voimaan ensi kuussa... Yhdessä oloa takana 8vuotta ja yksi yhteinen lapsi.
Ongelmia ollut suhteessa jo kauan, mutta silti..
Tämä tuntuu kauhealta!! Vielä ollaan saman katon alla, odotellaan että tytön isä saa asunnon. Olen nyt itkenyt jo kaksi päivää, tuntuu että se itku ei lopu koskaan ja äsken valtasi kauhean paha olo. Oksettaa, tärisen ja kyyneleet valuu silmistä.
Tiedän että ero on viisas ratkaisi, ollaan jo kauan koitettu saada toimimaan suhde. Mutta ei niin ei...
Inhoan tätä olo, inhoan että tunnen vielä toista kohtaa niin paljon..inhoan itseäni.
Eikä ole Kuopion paljon ystäviä, joiden kanssa jutella.

Miten selviän tästä..miten...

Voi kun kuulostaa tuskastuttavan tutulta... me ollaan tehty eroa jo pitemmän aikaa, mutta varsinkin minä soudan ja huopaan tunteitteni kanssa... ero pelottaa kauheesti, mutta en voi oikein sietää enää toista. Äsken kun sain vauvan nukkumaan paruin heti tyynyyn puol tuntia sitä itkua, joka kasaantuu päivän mittaa ja purkautuu sitten voimalla ulos... Päivä kerrallaan, kait ne kaikki tunteet pitää tuntea, että selviää. Voimia :hug:

ei se suru auta muuten kuin potea, päivä kerrallaan. se on kuin sairaus, ei voi päättää että nyt se on ohi.

ensin tulee viha, sitten suru, sitten tulee ikävä toista. mutta kaikki ne tunteet laimenee ja sitten voi tulla ystävyys tai ainakin asiallisuus.

itkeminen auttaa ja puhuminen. nyt on se kaikista pahin hetki sinulla, tämän jälkeen helpottaa

Luulin että olen jo voiton puolella jotenkin tunteiden kanssa, mutta ei.... Ex-avomiehellä On jo uusi suhde päällä!!
Vaikka eihän se ollut mikkään yllätys, mutta silti se iski lujaa!!!!
Tuntui että maailma kaatuu ym....

Minulle se suru tuli vasta kuukausien jälkeen erosta. Olosi tuntuu tutulta ja pahalta lukea siitä, että muutkin joutuu samaa tuskaa kokemaan. Tästä ei ole mitään apua, mutta ajan kanssa. Erosta toipuminen kestää 1-3vuoteen. Mikä tarkoittaa sitä ettei ex-miehesi ole vielä valmis uuteen suhteeseen. (Tämä ei tietenkään tarkoita, että suhteesta ei tullisi mitään, mutta ongelmia siinä on enemmän, kuin sellaisessa suhteesta, jossa entinen suhde on "surtu" pois alta).

Molempien exieni (ei avioliittoa) kanssa on tapahtunut niin, että pian tuli uusi kuvioihin mukaan. Se tekee todella kipeää.

Se on hyvä, että on jo tuntunut, että olet voiton puolella. Se tarkoittaa, että olet jo päässyt hieman eteenpäin. Pystynyt jo omalta osaltasi päästämään hitusen enemmän irti entisestä.

Itsellä se menee niin, että kun jotkut asiat tekee liian kipeää - niitä ei pysty suremaan. Pitää ajan kulua. Jonkin ajan päästä huomaa, että sattuu ja paljon. Mutta se suru on ollut aikaisemmin liian suuri ettei sitä ole ollut voimia käsitellä. Nyt suru on jo niissä rajoissa, että se näyttää päätään - mikä kertoo siitä, että haava on alkanut parantua. Se tieto ei lohduta niinä pahimman tuskan hetkinä, mutta ehkä järjentasolla se antaa enteitä siitä, että joskus ei tee enää niin kipeää.

Voimia sulle.

Yhteistyössä