S
sirpaleina
Vieras
Tapasin miehen kesällä ja rakastuttiin palavasti. Asiat etenivät nopeasti, ehkä liiankin nopeaan näin jälkikäteen arvioituna. Lopputuloksena erottiin marraskuun lopussa. Tavattiin sitten vielä kuitenkin ja huomattiin, että tunteita kuitenkin on puolin ja toisin. Päätettiin ottaa vielä selvää, voiko meistä tulla mitään ja siis yrittää vielä tutustua toisiimme. Uskoin jälleen vakaasti toista. Kun olisin halunnut tavata useammin kuin kerran kahdessa viikossa, sain haukut niskaani. Olen epänormaali, kun edes ajattelen tuollaista. Mies ei edes ottanut välillä yhteyttä. Loppujen lopuksi on käynyt ilmi, että hänellä on myös muita naisia. Todennäköisesti nämä muut eivät tiedä toisistaan.
Tiedän, hyvä, että olen päässyt eroon tuollaisesta luonnevikaisesta miehestä, mutta se ei siitä huolimatta tarkoita sitä, että minuun sattuu. Sattuu, kun uskoin ja luotin, taas kerran, ja ihan turhaan. Sattuu, kun hyväksikäytetään ja valehdellaan. En oikein tiedä, miten tästä taas noustaan ja mennään eteenpäin.
Tiedän, hyvä, että olen päässyt eroon tuollaisesta luonnevikaisesta miehestä, mutta se ei siitä huolimatta tarkoita sitä, että minuun sattuu. Sattuu, kun uskoin ja luotin, taas kerran, ja ihan turhaan. Sattuu, kun hyväksikäytetään ja valehdellaan. En oikein tiedä, miten tästä taas noustaan ja mennään eteenpäin.