Paha mieli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lihava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lihava

Vieras
Oltiin eilen viettämässä iltaa miehen kaverin luona. Hän sitten vaan yhtäkkiä totesi, että "V.ittu sä oot muuten lihonu!" :( Tuli niin surkea olo. Vitsit. :( No joo, tiedän kyllä, että olen lihonut... enhän minä enää missään nuoruusvuosien mitoissa ole... Jotenki se vaan on niin typerää kuulla tuollaista. Kännissähän hän se sanoi, mutta pahalta tuntui.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olisit tokassu et niinpä muuten säki!Mä en jää ikinä sanattomaks vaan totuutta tulee täältäki päin

Tai vielä pahempi, rumentunu/vanhentunu ym. Läskeille sentään voi tehdä jotain, rumuudelle ei.

Oon muutenkin sellanen arka ja vähän pelokas, paniikkihäiriökin on niin tollaset jotenkin kolahtaa muhun. Kärjistän asiat ja sitten ne on kauhea juttu ja mietin niitä pitkään.

Teen asialle kyllä jo jotain ja kiloista on tarkoitus päästä eroon.

Miksi sen täytyy asiasta mulle kertoa, luuleeko etten itse tiedä kuinka monta kiloa on lisää tullut? :( Jos hyvässä sovussa menen viettämään heille iltaa, en ehkä halua kuulla tollaisia kommentteja.

Alkuperäinen kirjoittaja Lihava:
Oltiin eilen viettämässä iltaa miehen kaverin luona. Hän sitten vaan yhtäkkiä totesi, että "V.ittu sä oot muuten lihonu!" :( Tuli niin surkea olo. Vitsit. :( No joo, tiedän kyllä, että olen lihonut... enhän minä enää missään nuoruusvuosien mitoissa ole... Jotenki se vaan on niin typerää kuulla tuollaista. Kännissähän hän se sanoi, mutta pahalta tuntui.

Siis kumpi tokaisi miehesi vai sen kaveri?

Olkoon totta tai ei, hiton rumaa käytöstä mieheltä oli se kumpi tahansa.

Koita vaan unohtaa koko juttu!
Ehkä sä olet lihonnut, mutta sulla on sentään käytös tavat=aivot!!

Oikeesti, jos mies olis sanonu niin en edes näin loukkaantuisi koska on niin tuttu minulle mutta sen kaveri jonka kanssa olen tekemisissä harvoin kertoo mulle jotain lihomisestani niin kyllä se kolahtaa ja kolahti vaikka kuinka ois totuus.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tee asialle jotain, jos se häiritsee sua. Känninen kerto totuuden. Ei ois selvänä kehdannu sanoa.

Ei kai tässä kyse ollut siitä että häiritseekö se ap:tä vai ei vaan siitä että pahoitti mielensä kun noin tökerösti sanottiin.
Ja ap: oisit sanonut että "ja sä taas oot yhtä saatanan ruma kuin ennenkin." Oiskohan ollut poika hiljaa loppuillan. :D

Kyllä mieheni sanoi kaverilleen asiasta ihan kunnolla.

hyvä etä puolusti sinua,älä välitä,ei se miehes kaveri sun kanssas ole vaan miehesi,pääasia et kelpaat hänelle,viis siitä kaverin kommetista,jatka elämää eteenpäin äläkä enää murehdi, :hug:

Joo, koitan olla välittämättä.
Itkettää vaan. No just tollaset sanomiset ja kun toi painonnousu on oikeasti ongelma. Todennäköisesti kilpirauhasissa jotain, tutkimukset kesken.

Ikävästi kommentoi :/ Mä olen tässä elämässä oppinut sen(kin), ettei toisen, ainakaan vieraan, sanomisista kannata omaa päiväänsä pilata =) On vaan ihan ölövinä, niinku täällä Oulusa päin sanotaan =) Eli on niinku ei oliskaan tai jotain sinne päin se on suomeksi :D

Miehet on muutenkin joskus niin omituisia suustaan.. Mulle kerran yks mies sanoi, kun sanoin että eipä paljoo tarvii laihdutella (165cm ja 55 kg), että perseestä vois kyllä vähän ottaa! Kieltämättä veti naaman vinoon mulla vaikka tiedän ettei mitään tarvetta ole laihdutella. Aloin tarkkailemaan peilistä, että kieltämättä.. voishan tuosta vielä ottaa.. :/

Mun serkun mies ilmaisi jotenkin omasta mielestään hauskasti jotain mun ulkonäöstä kerran. Ei tuntunut kivalta ei.
Otin aisan hieman myöhemmin puheeksi, kun oli selvinpäin.
Ripitin oikein kunnolla, että kuinka kunnon miehen pitä käyttäytyä ja että kaikkea ei tarvi laskea suustaan ulos, mitä mieleen juolahtaa.
Kyllä tirahti mieheltä muutama kyynel ja anteeksi pyyntökin tuli.
Samalla sanoi, että olet niin mukava, kun suoaan tulet asioista puhumaan, niin ei jää mikään kaivelemaan ja kummittelemaan ;)
Ja minähän sanon ;)

Ei ne kerta kaikkiaan tajua,varsinkaan kännissä.
Mulle sanoi miehen veli kerran samoin,vitutti kuin pientä eläintä.
Tokasin vaan takas ett "meillä on painonnostajan ruokavalio.Mies nostaa painoja ja minä syön"
Veli nauro sitä varmaan tunnin.Lihavat on lepposia

Yhteistyössä