Meillä mies ei välitä joulusta. Ok, ei tarvitsekaan välittää. Mä hoidan kaikki jouluun liittyvät ostokset ja lahjat ja laittamiset, koska haluan itse viettää lasten kanssa nättiä ja lämmintä joulua. Ihan oikeasti hoidan aivan kaiken. Palkkapäiväni on ensi viikon tiistaina eikä tilillä ollut enää rahaa kuin 50?. Vielä piti kummipojan lahja ostaa ja laittaa kummitytön paketti postiin. Lisäksi viikonlopun ruoat ja bensat, kun mennään yhden kummitytön synttäreille ja käväistään samalla viemässä kummipojan lahja. Kävin miehen tililtä siirtämässä omalleni 50?, että saan tarvittavat hommat hoidettua. Ja sain mieheltä haukut
Ohhoh, onpa ajattelematon mies! Meillä vastaavassa tilanteessa mies olisi siirtänyt varmaan 150e minulle, tarpeeseenhan nuo rahat menevät eikä mihinkään tyhmään..
Nyrpee mies :/
Mun mielestä ei ole ok että se vastustaa toisten jouluiloa noin paljon ettei voi 50 euroa joustaa joulumenoissa vaan säpättää siitä. On sentään sen rakkaiden onnesta kyse. Sinä ja lapset. Tympeä ukko. Sääli kun ei aikuisia voi laittaa häpeänurkkaan miettimään mitä pahaa tuli tehtä, reagoitua tai sanottua. Ihan kuin aikuiset ei tarvis kurinpalautusta muka => Todellakin tarvii itse kukin välillä ja jotkut useammin.