J
"jjjj"
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Siis häh??;22473970:Miten sun äidin laps on muka sun lapsille täti??? Ei oo. Vaan sun sisarukset on lasten tätejä ja enoja.
lol
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Siis häh??;22473970:Miten sun äidin laps on muka sun lapsille täti??? Ei oo. Vaan sun sisarukset on lasten tätejä ja enoja.
Mä kerron lapsilleni joka päivä, miten paljon heitä rakastan, ja että he on maailman parhaita poikia/tyttöjä.
Mutta en kai mä, jösses sentään, sanoisi esim. lapsen ystävän läsnäollessa tyttäreni olevan maailman ihanin ja maailman paras tyttö. Tilannetajua, pliis.
Uskon, että pikkulapsesta tuntuu kurjalta kun oma rakas mummi hehkuttaa oman tyttärensä olevan maailman rakkain, ja lapsenlapset kuuntelee vieressä. Eikö voisi olla ajattelevaisempi ja sanoa vaikka että "rakastan teitä kaikkia ihan hirmuisesti" ja jättää ne "olet rakkain ja ihanin"- jutut sellaiseen tilanteeseen missä pienet lapsenlapset ei ole kuulemassa?!
Alkuperäinen kirjoittaja poikienäiti84;22474029:Mä ymmärrän hyvin tämän että omat lapset on jokaiselle niitä rakkaimpia, tämän lapselle selitinkin monta kertaa. Mietin vain miten saisin tuon lapsenkin sen uskomaan koska hän uskoo olevansa nyt vähemmän rakas kuin toinen.