Paha mieli exän puolesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Jätin miehen puolentoista vuoden myrskyisän seurustelun jälkeen. Ei vaan tultu toimeen. Nyt mies ensimmäistä kertaa itki mun nähteni, kun on niin ikävä. Kaiken järjen mukaan mun pitäis olla tyytyväinen, et kerranki tietää ja kokee itse sen mitä mä suhteen aikana jo kävin läpi. Mut ei oikeestaan nyt tunnu muuta ku et itkettää itseeki. Tunteita on edelleen paljonki, mut ei se vaan onnistunu. Nyt on sekava olo. :/

joskus on vaan parempi olla kavereita... mutta miksi oli myrskyisää, miksi ette tulleet toimeen? tappelitteko joka asiasta vai oliko joku tietty juttu mikä ei toiminut?

No alussahan kaikki oli niin ihanaa, sit se hellyys ja yhdessä oleminen vaan väheni hänen puolelta. Hän meni mieluummin omissa menoissaan omien kavereiden kanssa, ja siitä sitten tapeltiin. Monta asiaa, ei yhtä tiettyä syytä. Fyysisesti ollaan ku luodut, mut luonteet on liian erilaiset. Mä olisin halunnu enemmän semmosta tunnepitosta sitoutumista, mut hän ei suostunu puhumaan asioista, joten jäin täysin ulkopuolelle hänen elämästään.

Yhteistyössä