Y
yks äitipuoli
Vieras
\
Meillä asia menee suurimmalta osalta niin, että se etä melskaa kyllä itsekseen, ei paljoon puututa ellei ole pakko. Minä en koko etän kanssa edes puhu, olen kyllä yrittänyt, mutta ei etä silloin kyennyt asialliseen käytökseen.
Eli jos täällä purkaa sydäntään tuntemattomille ja nimimerkin takana, ei todellakaan tarkoita sitä että jatkuvasti keppiä väännettäis ja riideltäis ilman loppua siviilissä.
Ja meillä tosiaan tämä tilanne jatkuu reilua viidettä vuotta, etä kun ei pysty lopettamaan, vaan vetoaa äidin oikeuksiinsa.
On vaan keksinyt muuta kautta mellastaa, kun meitä ei riitoihin saanut mukaan.... :/
Alkuperäinen kirjoittaja 10.04.2006 klo 20:16 Hyvä äitipuoli kirjoitti:Meinasin tuolla kasvamisella aiemmassa tektissä lähinnä sitä että jonkunhan se on oltava se järkevä jos toinen ei kerran siihen pysty!Teidän tapauksessa kun etä ei kerran muutu niin jätä sinä hänen kotkotuksensa omaan arvoonsa..Luulis joskus lopettavan kiusanteon kun huomaa ettei saa ketään mukaan jatkuvaan kädenvääntöön!
Onneksi meillä tilanne ajan kanssa rauhoittunut..Ehkä aika on jo "kullannut"joitakin ikäviä kokemuksia.Toivon mukaan menee jatkossakin yhtä rauhallisesti! :x
Samaa mieltä olen siitä että äitipuolilta vaaditaan super-ihmisen kykyjä monessa suhteessa..Äiteille "pienet"ja isommatkin puutteet annetaan paremmin anteeksi!
Meillä asia menee suurimmalta osalta niin, että se etä melskaa kyllä itsekseen, ei paljoon puututa ellei ole pakko. Minä en koko etän kanssa edes puhu, olen kyllä yrittänyt, mutta ei etä silloin kyennyt asialliseen käytökseen.
Eli jos täällä purkaa sydäntään tuntemattomille ja nimimerkin takana, ei todellakaan tarkoita sitä että jatkuvasti keppiä väännettäis ja riideltäis ilman loppua siviilissä.
Ja meillä tosiaan tämä tilanne jatkuu reilua viidettä vuotta, etä kun ei pysty lopettamaan, vaan vetoaa äidin oikeuksiinsa.
On vaan keksinyt muuta kautta mellastaa, kun meitä ei riitoihin saanut mukaan.... :/