T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Migrantti:Vai että kauhuleffasta. Ajattelinkin, että jotain tälläistä kommenttia tulee. Mutta kerro kuitenkin mitä olisit itse tehnyt?
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:täällähan on jälleen oikea lynkkaus tiimi paikalla.......ns. täydelliset äidit......itse olisin pukenut pihalle et huuda siellä niinku sielu sietää, isi nukkuu nyt ja sisällä ollaan hiljaa, jos tintattaa niin huuda pihalla. Siis kauheetaoisin laittanut ulos
![]()
miksi pitää olla heti "täydellinen", jos on eri mieltä ????
no joo jos toista haukutaan, et oot tyhmä ym. niin joo tosi neuvoja
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:täällähan on jälleen oikea lynkkaus tiimi paikalla.......ns. täydelliset äidit......itse olisin pukenut pihalle et huuda siellä niinku sielu sietää, isi nukkuu nyt ja sisällä ollaan hiljaa, jos tintattaa niin huuda pihalla. Siis kauheetaoisin laittanut ulos
![]()
No, mun mielestä nyt vaan on sairasta ja sadistista laittaa lapsi rangaistukseksi auton takakonttiin ja lähteä itse pois, tietokoneelle.
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:täällähan on jälleen oikea lynkkaus tiimi paikalla.......ns. täydelliset äidit......itse olisin pukenut pihalle et huuda siellä niinku sielu sietää, isi nukkuu nyt ja sisällä ollaan hiljaa, jos tintattaa niin huuda pihalla. Siis kauheetaoisin laittanut ulos
![]()
No, mun mielestä nyt vaan on sairasta ja sadistista laittaa lapsi rangaistukseksi auton takakonttiin ja lähteä itse pois, tietokoneelle.
sama asia, jos lapsi laitetaan yksin raivoamaan omaan huoneeseen.....yksin se on sielläkin.....ja eihän tuo ap. nyt takakonttiin laittanut vaan luulisin et farmarin takaosaan, joissa jossain malleissa on myös penkki.....eli ei varmaan saa mitään traumoja
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:täällähan on jälleen oikea lynkkaus tiimi paikalla.......ns. täydelliset äidit......itse olisin pukenut pihalle et huuda siellä niinku sielu sietää, isi nukkuu nyt ja sisällä ollaan hiljaa, jos tintattaa niin huuda pihalla. Siis kauheetaoisin laittanut ulos
![]()
sama asia, jos lapsi laitetaan yksin raivoamaan omaan huoneeseen.....yksin se on sielläkin.....ja eihän tuo ap. nyt takakonttiin laittanut vaan luulisin et farmarin takaosaan, joissa jossain malleissa on myös penkki.....eli ei varmaan saa mitään traumoja
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:täällähan on jälleen oikea lynkkaus tiimi paikalla.......ns. täydelliset äidit......itse olisin pukenut pihalle et huuda siellä niinku sielu sietää, isi nukkuu nyt ja sisällä ollaan hiljaa, jos tintattaa niin huuda pihalla. Siis kauheetaoisin laittanut ulos
![]()
Oon mä vähän sitäkin mieltä, että auto ei ole kyllä se paikka, mihin lasta ois turvallista jättää yksin ylipäätään, saati sitten raivoissaan arestiin..... :/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Palsta täynnä täydellisiä äitejä......
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Palsta täynnä täydellisiä äitejä......
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Jotenkin ristiriitaista se, että monet ovat valmiita laittamaan kiukuttelevan lapsen yksin pihalle raivoamaan, mutta annapas jos joku muu laittaa sen samaisen lapsen ulos yksin, niin tulee kauhea haloo että kuinka uskaltaa lapsen ulos yksin laittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Jotenkin ristiriitaista se, että monet ovat valmiita laittamaan kiukuttelevan lapsen yksin pihalle raivoamaan, mutta annapas jos joku muu laittaa sen samaisen lapsen ulos yksin, niin tulee kauhea haloo että kuinka uskaltaa lapsen ulos yksin laittaa.