pärjäisitkö mökkiolosuhteissa menkkojen aikana? ei suihkua

  • Viestiketjun aloittaja uusavuton
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
enpä ole ikinä ajatellut että tämäkin voi olla ongelma....
Ole kiitollinen. Se voi olla ihan hirveen iso elämää haittaava ongelma. Ainakin minulla oli ja näkyy olevan aika monella muullakin.
Toisille se ei ole ongelma, joten niille on helppo todeta, että eihän runsaat menkat ole mikään ongelma. On tosi ärsyttävää elää jo kotioloissa runsaiden menkkojen kanssa saatikka sitten mökillä. Minulla runsas vuoto on ainakin 3. ja 3. vuotopäivän öinä. Ei voi kylkeäkään kääntää ilman että lorisee pitkin lakanoita :/ Tamponia en enää käytä, koska sairastin kerran TSS:n ja sen verran oli karmiva kokemus, että en enää ikinä käytä tamponeja !
 
qwer
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Eihän sata vuotta sitten edes Helsingissä ollut kuin 3/4 talouksista juoksevan veden piirissä, puhumattakaan "maaseudusta", jossa isoon osaan ei vielä 50-luvulla tullut juoksevaa vettä kotitalouksiin. Mitenkähän tähän päivään on pärjätty ilman juoksevaa vettä ja sisävessaa?
Silloin oli ihan normaalia, jos vähän lemahti. Kerran viikossa käytiin saunassa, joten ei tainnut kovin freesin tuoksuisia ihmiset olla.
Kyllähän mökillä voi vettä päivittäin lämmittää saunan padassa...
Niin jos saunassa sattuu olemaan pata.
 
yks
Mikä tuossa on niin vaikeata? Voi hyvänen aika!! Mulla ei tuu mitään ongelmaa tuosta.
Vettä voi vaikka lämmittää jos ei ilkeä viileällä pestä.
Näkisin ennemmin miettimistä siinä jos menee uimaan järveen ja veri vuotaa...
Mutta sitä varten on vesi että sitä voi käyttää ihminen mm. peseytymiseen!!
 
yks
Alkuperäinen kirjoittaja :/:
Mua ei niin mikään mitätön asia pitäisi pois mökiltä.
Sama täällä, haaveilen sydän karrella siitä järvimaisemasta ja
mökistä kun vaan pääsis!!
Pääsen maalle, mutta se ei ole mökki..
Yhdet menkat, sehän on naisen elämää ja täyttä sellaista!
 
Jätti siteen käyttäjiä????????????????????????????
Tuleeko teillä verta yölläkin (ja päivällä tietty) niinku saavista kaatas? Mulla synnytysten jälkeeen kolmee ekaa päivää ja yötä niin hirveitä, ettei ilman JÄTTI SIDETTÄÅ tuu toimeen. MUITA?
 

Yhteistyössä