Ei hitto tätä porukkaaAlkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:No onhan se toki "ihanaa" esim. herätä keskellä yötä siihen että tarvii puhdistautumista ja ainut vaihtoehto on lähteä hiipparoimaan saunalle, jossa pesuvesi on jo edellisestä illasta ja saunomisesta jäähtynyt.
Ei hitto mua. Mä tarvin enkä voi edes nukkua kunnolla parina pahimpana yönä.Alkuperäinen kirjoittaja ..:Ei hitto tätä porukkaa
Olenkohan mä jotenki outo, kun mun ei ole koskaan tarvinnut menkkojen takia lähteä keskellä yötä puhdistautumaan... Ja menkoista olen saanut sentään jo 20 vuotta nauttia :O
Ja kirjoitustaidottomiaAlkuperäinen kirjoittaja .:Ihmiset on uus avuttomia.Alkuperäinen kirjoittaja mistä näitä aloituksia tulee :):kai sinne vettä tulee, tahi järvestä löytyy? sitä voi laittaa vatiin ja huuhdella römpsää siinä.
Joo, kas kummaa kun kaikilla ei ole samanlaiset menkat kuin sulla.Alkuperäinen kirjoittaja ..:Ei hitto tätä porukkaaAlkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:No onhan se toki "ihanaa" esim. herätä keskellä yötä siihen että tarvii puhdistautumista ja ainut vaihtoehto on lähteä hiipparoimaan saunalle, jossa pesuvesi on jo edellisestä illasta ja saunomisesta jäähtynyt.
Olenkohan mä jotenki outo, kun mun ei ole koskaan tarvinnut menkkojen takia lähteä keskellä yötä puhdistautumaan... Ja menkoista olen saanut sentään jo 20 vuotta nauttia :O
saunan voi pestäAlkuperäinen kirjoittaja Duuri:Minulla sama tilanne edessä. Jos oltaiskin siellä perheen kesken, ei ois mitään. Saunaan sitten toisten jälkeen. Toivottavasti ei mene sauna sotkuiseksi. :ashamed:
Jep, jos on niin kovin vaikeaa, kannattaa varmaan pysytellä tiukasti sen vesiklosetin ja suihkun vieressä.Alkuperäinen kirjoittaja plm:Joo, kas kummaa kun kaikilla ei ole samanlaiset menkat kuin sulla.Alkuperäinen kirjoittaja ..:Ei hitto tätä porukkaaAlkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:No onhan se toki "ihanaa" esim. herätä keskellä yötä siihen että tarvii puhdistautumista ja ainut vaihtoehto on lähteä hiipparoimaan saunalle, jossa pesuvesi on jo edellisestä illasta ja saunomisesta jäähtynyt.
Vanhemmilla on mökki, jossa ei ole vettä (paitsi järvessä) eikä sähköä. Lisänä tietysti ulkovessa... en mene mökille kuukautisten aikaan. Pimeässä saunassa on "kiva" pesytyä ja ihmetellä tulikohan karhea betonilattia huuhdottua kunnolla.Alkuperäinen kirjoittaja plm:Ja kirjoitustaidottomiaAlkuperäinen kirjoittaja .:Ihmiset on uus avuttomia.Alkuperäinen kirjoittaja mistä näitä aloituksia tulee :):kai sinne vettä tulee, tahi järvestä löytyy? sitä voi laittaa vatiin ja huuhdella römpsää siinä.
Mä en mielelläni menisi paikkaan, jossa ei pysty kunnolla peseytymään, ainakaan kahtena ensimmäisenä päivänä, jolloin vuoto on todella runsasta.
Samoin. Musta jää vana.Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:Mä vuodan parin päivän ajan niin tajuttomasti, että mielellään EN lähtis mökille alkeellisiin olosuhteisiin.
Se on varmaan jokaisen oma valinta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja ajatella, tänäpäivänä suomessakin ihmisiä jopa asuu vakituisesti taloissa, joissa ei ole suihkua! Ja joillain on vielä kuivakäymäläkin!!
Ei tarvi kun löytyy lämmintä vettä.Alkuperäinen kirjoittaja nainen:Karaistukaa, ei se kylmä vesi haittaa. Kyllähän me suomalaiset avannossakin käydään. Yöllä hiippailemaan mökillä? Mikäs sen ihanempaa?
No mulla tulee jo parissa tunnissa niin paljon että pitää vaihtaa.Alkuperäinen kirjoittaja ..:Jep, jos on niin kovin vaikeaa, kannattaa varmaan pysytellä tiukasti sen vesiklosetin ja suihkun vieressä.Alkuperäinen kirjoittaja plm:Joo, kas kummaa kun kaikilla ei ole samanlaiset menkat kuin sulla.Alkuperäinen kirjoittaja ..:Ei hitto tätä porukkaaAlkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:No onhan se toki "ihanaa" esim. herätä keskellä yötä siihen että tarvii puhdistautumista ja ainut vaihtoehto on lähteä hiipparoimaan saunalle, jossa pesuvesi on jo edellisestä illasta ja saunomisesta jäähtynyt.
Tiedän kyllä, mitä on runsas kuukautisvuoto, mutten silti ole koskaan kokenut tarvettä lähteä itseäni keskellä yötä suihkuttelemaan.
No mä oon joskus 3:00 aamuyöllä kotona saanut luututa lattiaakin jäljiltäni. Ihan tarpeeksi karua.Alkuperäinen kirjoittaja ..:Tiedän kyllä, mitä on runsas kuukautisvuoto, mutten silti ole koskaan kokenut tarvettä lähteä itseäni keskellä yötä suihkuttelemaan.
Eihän sata vuotta sitten edes Helsingissä ollut kuin 3/4 talouksista juoksevan veden piirissä, puhumattakaan "maaseudusta", jossa isoon osaan ei vielä 50-luvulla tullut juoksevaa vettä kotitalouksiin. Mitenkähän tähän päivään on pärjätty ilman juoksevaa vettä ja sisävessaa?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja ajatella, tänäpäivänä suomessakin ihmisiä jopa asuu vakituisesti taloissa, joissa ei ole suihkua! Ja joillain on vielä kuivakäymäläkin!!