pärjäisitkö mökkiolosuhteissa menkkojen aikana? ei suihkua

  • Viestiketjun aloittaja uusavuton
  • Ensimmäinen viesti
Kyllä, kosteuspyyhkeet ja sauna keksitty =) Käsien pesukin onnistuu ihan mainiosti jossain astiassa tai vaikka järvessä =)
Viime kesänäki mulla oli jostain syystä aina menkat ku mökkeiltiin :D nyt ei oo sitä ongelmaa ku oon raskaana :D :D
 
s
Alkuperäinen kirjoittaja mistä näitä aloituksia tulee :):
kai sinne vettä tulee, tahi järvestä löytyy? sitä voi laittaa vatiin ja huuhdella römpsää siinä.
No kai se juju oli just siinä että vettä ei tule möksälle eli ei saa sellaista painepestyä alapäätä. Se että huiluttaa käsin vettä sinne alas ei musta oikein "pese" sitä.

Mutta jos pyyhkii saniteettipyyhkein, se toimii jotenkin.
 
jeps
Vähän asian vierestä, mutta olen miettinyt, että mitenhän onnistuisi pissanäytteen otto mökkiolosuhteissa: ensin saunalle pesemään kylmällä vedellä (ei sitä viitsisi aamulla ryhtyä lämmittämään) ja sitten sen pissakipon kanssa hyyskään. Vois olla aika koettelemus.
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Alkuperäinen kirjoittaja mistä näitä aloituksia tulee :):
kai sinne vettä tulee, tahi järvestä löytyy? sitä voi laittaa vatiin ja huuhdella römpsää siinä.
No kai se juju oli just siinä että vettä ei tule möksälle eli ei saa sellaista painepestyä alapäätä. Se että huiluttaa käsin vettä sinne alas ei musta oikein "pese" sitä.

Mutta jos pyyhkii saniteettipyyhkein, se toimii jotenkin.
Tota noin... Mä peseydyn ympäri vuoden lähes vain ja ainoastaan pihasaunassa, johon ei tule painevettä. Ja silti saan oikein mainiosti "sen" pestyä.

Otat vettä kauhaan, hiukan jalkojas levität ja roiskaset vedet maaliin, ni johan peseytyy :D
 
ruusruus
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Alkuperäinen kirjoittaja mistä näitä aloituksia tulee :):
kai sinne vettä tulee, tahi järvestä löytyy? sitä voi laittaa vatiin ja huuhdella römpsää siinä.
No kai se juju oli just siinä että vettä ei tule möksälle eli ei saa sellaista painepestyä alapäätä. Se että huiluttaa käsin vettä sinne alas ei musta oikein "pese" sitä.

Mutta jos pyyhkii saniteettipyyhkein, se toimii jotenkin.
:eek:

En mä ikinä suihkussakaan suoraan suihkulla pese, vettä täysillä toosaan?! Vaan ihan kämmenellä huljuttelen. Tuntuu ihan hirveältä jos suihkuttaa suoraan.
 
Mistä näitä...
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Alkuperäinen kirjoittaja mistä näitä aloituksia tulee :):
kai sinne vettä tulee, tahi järvestä löytyy? sitä voi laittaa vatiin ja huuhdella römpsää siinä.
No kai se juju oli just siinä että vettä ei tule möksälle eli ei saa sellaista painepestyä alapäätä. Se että huiluttaa käsin vettä sinne alas ei musta oikein "pese" sitä.

Mutta jos pyyhkii saniteettipyyhkein, se toimii jotenkin.
Olen jopa nähnyt mökkejä joihin tulee vesi kraanasta mutta suihkua ei ole. Sitä tarkoitin sillä että vettä saattaisi suihkun puutteesta huolimatta tulla mökkiin. Ymmärsin toki että suihku puuttuu. Sehän on aivan sama silloin laittaako sen veden vatiin kraanasta, järvestä tai vaikka mukana kannetusta kanisterista. Ja huuhtelu vedellä on mielestäni huomattavasti parempi vaihtoehto kuin saniteettipyyhe.
 
No onhan se toki "ihanaa" esim. herätä keskellä yötä siihen että tarvii puhdistautumista ja ainut vaihtoehto on lähteä hiipparoimaan saunalle, jossa pesuvesi on jo edellisestä illasta ja saunomisesta jäähtynyt. Polulla ne miljoona hereillä olevaa itikkaa hyökkää kimppuun... :xmas:
 

Yhteistyössä