Ihmiset on uus avuttomia.Alkuperäinen kirjoittaja mistä näitä aloituksia tulee :):kai sinne vettä tulee, tahi järvestä löytyy? sitä voi laittaa vatiin ja huuhdella römpsää siinä.
No kai se juju oli just siinä että vettä ei tule möksälle eli ei saa sellaista painepestyä alapäätä. Se että huiluttaa käsin vettä sinne alas ei musta oikein "pese" sitä.Alkuperäinen kirjoittaja mistä näitä aloituksia tulee :):kai sinne vettä tulee, tahi järvestä löytyy? sitä voi laittaa vatiin ja huuhdella römpsää siinä.
Peesi tähän. Vältän mökkeilyä menkkojen aikaanAlkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:No kyllähän mä PÄRJÄÄN, muttei se mitään kivaa ole...
Kaikki on silloin niin karua, ettei hirveästi innosta edes saunoa tai uida. :|Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:Peesi tähän. Vältän mökkeilyä menkkojen aikaanAlkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:No kyllähän mä PÄRJÄÄN, muttei se mitään kivaa ole...
Tota noin... Mä peseydyn ympäri vuoden lähes vain ja ainoastaan pihasaunassa, johon ei tule painevettä. Ja silti saan oikein mainiosti "sen" pestyä.Alkuperäinen kirjoittaja s:No kai se juju oli just siinä että vettä ei tule möksälle eli ei saa sellaista painepestyä alapäätä. Se että huiluttaa käsin vettä sinne alas ei musta oikein "pese" sitä.Alkuperäinen kirjoittaja mistä näitä aloituksia tulee :):kai sinne vettä tulee, tahi järvestä löytyy? sitä voi laittaa vatiin ja huuhdella römpsää siinä.
Mutta jos pyyhkii saniteettipyyhkein, se toimii jotenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja s:No kai se juju oli just siinä että vettä ei tule möksälle eli ei saa sellaista painepestyä alapäätä. Se että huiluttaa käsin vettä sinne alas ei musta oikein "pese" sitä.Alkuperäinen kirjoittaja mistä näitä aloituksia tulee :):kai sinne vettä tulee, tahi järvestä löytyy? sitä voi laittaa vatiin ja huuhdella römpsää siinä.
Olen jopa nähnyt mökkejä joihin tulee vesi kraanasta mutta suihkua ei ole. Sitä tarkoitin sillä että vettä saattaisi suihkun puutteesta huolimatta tulla mökkiin. Ymmärsin toki että suihku puuttuu. Sehän on aivan sama silloin laittaako sen veden vatiin kraanasta, järvestä tai vaikka mukana kannetusta kanisterista. Ja huuhtelu vedellä on mielestäni huomattavasti parempi vaihtoehto kuin saniteettipyyhe.Alkuperäinen kirjoittaja s:No kai se juju oli just siinä että vettä ei tule möksälle eli ei saa sellaista painepestyä alapäätä. Se että huiluttaa käsin vettä sinne alas ei musta oikein "pese" sitä.Alkuperäinen kirjoittaja mistä näitä aloituksia tulee :):kai sinne vettä tulee, tahi järvestä löytyy? sitä voi laittaa vatiin ja huuhdella römpsää siinä.