Pänniikö kotiruokafanaatikkoäitejä toi

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Piika-äiti
Ei se minua ainakaan haittaa ja painajaisiakaan en ole nähnyt, tosin on meillä einesmaksalootaa pari kertaa kuussa ja yhden kerran on ollut saarioismamman kirjolohikiusaustakin, eli en minä yhtään fanaattinen ole.

sh-äiti
Samaa olen miettinyt;) Saarioiselta saa ihanaa lihaperunasoselaatikkoa, meidän perheen lempparia. Olen useita kertoja itse kokeillut tehdä samanlaista, mutta enpä saa koksaan niin hyvää aikaiseksi, joten jatkossakin meillä syödään tuota valmista herkkua:)

vieras
En ole kotiruokafanaatikko mutta mua pännii toi slogan. Onko se ruoka jotenkin parempaa jos se on ÄITIEN tekemää. Uskaltaisin väittää että on paljon lapsettomia naisia ja miehiä jotka siellä tehtaissa ovat töissä... Olisiko se huonompaa sanoa ettei se olekaan äitien tekemää?

Blue
Ei saa pänniä!! :snotty: Kun meidän lapsilta kysyy että mitä pikaruokaa haluatte syödä tänään niin ne ei vastaakaan että hamppareita tai pizzaa vaan huutavat yhteen ääneen että Saarioisten Rusinallista Maksalaatikkoa!!! :'( Pilalla on mun kotiruoalla kasvatetut lapset!

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En ole kotiruokafanaatikko mutta mua pännii toi slogan. Onko se ruoka jotenkin parempaa jos se on ÄITIEN tekemää. Uskaltaisin väittää että on paljon lapsettomia naisia ja miehiä jotka siellä tehtaissa ovat töissä... Olisiko se huonompaa sanoa ettei se olekaan äitien tekemää?
Ihme kyllä en oo itte pultannu tosta lauseesta, vaikka olenkin feministi ja näen punasta aika helposti.

Mut oikeesti mummot tekee kaikkein parasta ruokaa.. miksei se ole että "mummojen tekemää ruokaa"..
ai ai niitä mummojen herkkuja. :p

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Blue:
Ei saa pänniä!! :snotty: Kun meidän lapsilta kysyy että mitä pikaruokaa haluatte syödä tänään niin ne ei vastaakaan että hamppareita tai pizzaa vaan huutavat yhteen ääneen että Saarioisten Rusinallista Maksalaatikkoa!!! :'( Pilalla on mun kotiruoalla kasvatetut lapset!
:hug:

Ksantippa S.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en ole ikinä tulkinnut tuota slogania minkäänlaiseksi eineksien tai näiden nimenomaisten pöperöiden ylistykseksi, vaan pikemminkin se on kommentti nykyajan äitiyttä ja ruokakulttuuria kohtaan. Eli että on ihan ok ostaa eineksiä, ja voidaan vähän naureskellakin tuolle vanhalle myytille äidin ihmeellisistä kokkaustaidoista.

Yhteistyössä