Timangi: Koukussa linnun löysä tikkareihin, jo kuudes menossa.
T 26.07.2010 #6 T: Kattelee kakkoselta jotain sarjaa ja mussuttaa lidlin hedelmätoffeita, samalla netissä pyörien
Matkaroskis 26.07.2010 #8 Suihkuun pitäis jaksaa ja sitte ukko ajaa minut naapuriin kutoon,et saa siivota
ccc 26.07.2010 #10 töissä kohta kotio päin. mies tehnyt suur siivouksen joten ihana mennä puhtaaseen kotiin
emppu 26.07.2010 #11 E: on ilmesesti menkat pian alkamassa kun niin sapettaa kaikki. älkää puhuko mulle, älkää kattoko mua, älkääkä olko mun tiellä!
E: on ilmesesti menkat pian alkamassa kun niin sapettaa kaikki. älkää puhuko mulle, älkää kattoko mua, älkääkä olko mun tiellä!
:o 26.07.2010 #17 Alkuperäinen kirjoittaja vieras: vitun ukko minkä teit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Click to expand... Mitä se teki?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras: vitun ukko minkä teit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Click to expand... Mitä se teki?
www 26.07.2010 #22 .oottepa te positiivisia... just tommoset valittajat oon piilottanut mun feedistä!
a 26.07.2010 #23 ...kävi varovaisesti kuuntelemassa työnteon ääniä, huomenna voinee jo avata tietokoneen.
syö ananasta 26.07.2010 #24 ja nauttii yksin olosta ja tilailee yves rocherilta kaikkea pientä kivaa. Ne tuoksut <3
olio 26.07.2010 #25 Alkuperäinen kirjoittaja a: ...kävi varovaisesti kuuntelemassa työnteon ääniä, huomenna voinee jo avata tietokoneen. Click to expand... ? kerro tarkemmi!
Alkuperäinen kirjoittaja a: ...kävi varovaisesti kuuntelemassa työnteon ääniä, huomenna voinee jo avata tietokoneen. Click to expand... ? kerro tarkemmi!