Päivien viemää tän päivän jaksosta

  • Viestiketjun aloittaja hjelp
  • Ensimmäinen viesti
VAROITUS,ÄLÄ LUE JOS ET HALUU TIETÄÄ LIIKAA
En katsonut, mutta tän verran tiedän.

Belleltä ja Mimiltä otetaan munasolut hedelmöitysklinikalla. Bellen munasolu hedelmöitetään Phillipin siittiöllä. Mimin munasolu hedelmöitetään Shawnin siittiöllä, jonka jälkeen munasolu laitetaan sijaisäidin kohtuun. Salaperäinen henkilö kuitenkin vaihtaa munasolujen paikkaa.

HALUUTKO TIETÄÄ LISÄÄ?????
 
VAROITUS,ÄLÄ LUE JOS ET HALUU TIETÄÄ LIIKAA
Hope viedään sairalaan, jossa selviää, että hän on raskaana. Verikokeet todistavat, että Patrick on Hopen lapsen isä. Bo haluaa silti Hopen ja vauvan.

Sairaalassa tajutaan, että Brady/Kiriakis-hedelmöityksessä on tapahtunut sekaannus. Lääkäri selittää nelikolle, että Mimi/Philip ja Shawn/Belle saavat yhdessä lapset. Hope kertoo Shawnille, että Patrick on lapsen isä. Shawn on iloinen. Shawn kertoo haluavansa pysyä Mimin kanssa, mutta Hope varoittaa, että se saattaa muuttua Shawnin ja Bellen yhteisen lapsen synnyttyä.


Vieläkö haluutte tietää??????
 
VAROITUS,ÄLÄ LUE JOS ET HALUU TIETÄÄ LIIKAA
Carrie menee naimisiin Lucasin kanssa. Phillipin ja Mimin mielestä Belle on iloinen sekaannuksesta. Phillip ehdottaa aborttia, mutta Belle ja Shawn eivät pidä ajatuksesta. Phillip tajuaa, että Belle ei halua menettää Shawnin lasta. Vihainen Phillip ajaa Maxin kilpa-autolla ja joutuu onnettomuuteen. Stephanie soittaa pelastustiimille ja Bellelle. Shawn lohduttaa Belleä ja myöhemmin Mimi ja Phillip kuulevat, kun hän sanoo rakastavansa Belleä.

Lexie kehottaa Phillipiä taistelemaan naisestaan. Shawn saa vakuutettua Mimille, että heidän rakkautensa on erilaista kuin se, mitä hän tuntee Belleä kohtaan. Myöhemmin Mimi kuulee Bellen sanovan, että hän haluaa synnyttää Shawnin lapsen. Mimi lukee Bellen päiväkirjaa, jossa Belle myöntää yhä rakastavansa Shawnia. Belle ja Shawn suutelevat sairaalassa. Mimi saa tietää asiasta. Mimi ja Belle riitelevät. Philip miettii vaihdettiinko munasolut tahallaan. Mimi löytää Shawnin tajuttomana ja soittaa ambulanssin. Shawnilla on alkoholimyrkytys.
 
joo
ja sen mä tiiän et se clear katoaa mut ei oo tietoo miten. you tubesta oon yrittänyt katella. shaw saa tiedon et clear on sen tyttö. celsea sen tiedon jättää "testamentissaa"
 
Miina
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
ja sen mä tiiän et se clear katoaa mut ei oo tietoo miten. you tubesta oon yrittänyt katella. shaw saa tiedon et clear on sen tyttö. celsea sen tiedon jättää "testamentissaa"
Ensinnäkin se on Shawn.. ja toiseksi tytön nimi on Claire
 

Yhteistyössä