Päivän ruoka?

Vai onko jo kyselty(en ainakaan huomannut)

Pikkuset söivät eilistä kinkkukiusausta ennen lähtöään isälle. Minä laitan illalla kunhan kotiudutaan, minulle ja teinille oikein mausteista wokkia, paljon vihanneksia ja nuudelia. Nams. :p Jälkkäriksi on jäätelöä ja suklaatia(tietysti :D)
 
Oli tarkoitus tehä lounaaksi broilerin fileepihvejä ja riisi- ohraa ja salaattia, mutta sapuskan
teko siirtyi sitten illaksi, herättiin niin myöhään, että korvattiin lounas kahvilla ja voileivällä.
 
  • Tykkää
Reactions: Jätkä
"hmm"
Eilistä makaronilaatikkoa ja siihen lisäksi kanamunia niin saadaan riittämään kaikille. Meidän jääkaappi ammottaa tyhjyyttään mutten ole vielä kauppaan jaksanu mennä.
 
Lounaaksi yksi lapsi söi pastaa ja soijapyöryköitä, yksi söi pastaa ja lihapyöryköitä ja yksi korvasi syömisen mököttämällä.
Päivälliseksi osa perheestä syö paprikakeittoa, pastaa ja loput lihapyörykät, minä taidan syödä ituja ja tomaatteja.
 
  • Tykkää
Reactions: Jätkä
Carnival
Tähän asti menty piknikherkuilla:

broileri-salaattia
patonkia
tuorejuustoa
viinirypäleitä
herneitä
keksejä
sipsejä
kuohuviiniä

Illaksi pitäisi jotain kunnon ruokaa väsätä.
 
"minä vaan"
Heitin eilisen jauhelihakastikkeen vuokaan, vähän notkistin vedellä ja lisäsin fondia joukkoon. Perään raa´at makaronit ja sekaisin. Päälle juustoraastetta ja uuniin :) Oli meinaan hyvvää :)

Nyt grillataan Huiluntuhtia ja Atrillia, sekä Kivikylän lihapullia...
 
"viekku"
Pottuja ja makkarakastiketta, höyrystettyjä vihanneksia. Oi nam nam nam... Tyttö 1v 9kk söi niin että napa paukku! :) Huomenna grillataan, viikonlopuksi makaroonilaatikkoa, vihreä salaatti, valkosipulivoipatonki. Possun sisäfilepihvejä kastikkeessa kera pottumuusin, keitettyjen porkkanoiden ja herkkusalaatin. Omnomnomnom.... :) Ai miten niin tykkään ruoasta??? :D
Jälkkäreistä ei niin välitetä, mutta sattumoisin minulla on huomenna syntymäpäivä, ja aamulla pyöräytän täytekakun, jota naatiskellaan aterioiden jälkeen kahvin/mehun kanssa. :)
 
"Piika-äiti"
aikaset potut, munakastike, kasvaville teineille kebabsalaatti, muille sellainen lempeä isoäidinsalaatti munalohkoineen ja retiiseineen oikeaoppisen kastikkeen kanssa...
 

Yhteistyössä