Mulla olisi sitten itselläni vissiin vähän liikaakin ideoita. Enemmän kuin ehtisi syödä...Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Jaa.. en mie sitä minään ongelmana pidä =)Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Kyllä on Suomessa hyvin asiat, kun naisilla on jo tuollaisia ongelmiaAlkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Niistä saa vinkkejä, kun miettii tulevan viikon ruokia ja ostoslistaa =)Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Miksi teitä kiinnostaa toisten ruuat?
kuulostaa hyvàlleAlkuperäinen kirjoittaja tzitzikas:Meillä on paasto-aika,eli lihaa emme me aikuiset syö ennen pääsiäistä (lapsille kyllä laitan)
Lounaaksi syötiin tuorepapu-perunapataa ja illalliseksi teen mustekala stifadoa.
Se on palstalla tapana, samoin kuin kysellä, koska lapsilisät tulevatAlkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Miksi teitä kiinnostaa toisten ruuat?
Pistä jakoon vaan.. kyllä me ne syödään =)Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Mulla olisi sitten itselläni vissiin vähän liikaakin ideoita. Enemmän kuin ehtisi syödä...Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Jaa.. en mie sitä minään ongelmana pidä =)Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Kyllä on Suomessa hyvin asiat, kun naisilla on jo tuollaisia ongelmiaAlkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Niistä saa vinkkejä, kun miettii tulevan viikon ruokia ja ostoslistaa =)Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Miksi teitä kiinnostaa toisten ruuat?
Moon huomannu.Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Se on palstalla tapana, samoin kuin kysellä, koska lapsilisät tulevatAlkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Miksi teitä kiinnostaa toisten ruuat?
Laittakaa tänään vaikka spagettia sekä jauheliha- ja pestokastiketta. Niin, ja muistakaa parmesanjuusto! Muistuttakaa mua sitten huomenna että annan uuden idean...Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Pistä jakoon vaan.. kyllä me ne syödään =)Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Mulla olisi sitten itselläni vissiin vähän liikaakin ideoita. Enemmän kuin ehtisi syödä...Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Jaa.. en mie sitä minään ongelmana pidä =)Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Kyllä on Suomessa hyvin asiat, kun naisilla on jo tuollaisia ongelmiaAlkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Niistä saa vinkkejä, kun miettii tulevan viikon ruokia ja ostoslistaa =)Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Miksi teitä kiinnostaa toisten ruuat?