Päiväkodit täysiä "turhis"

Saas nähdä, saako meidän muksut (3v ja 5v) puolipäivähoitopaikkaa vai ei, jos mä pääsen/joudun töihin. Soittelin äsken läheiseen p-kotiin niin sanoivat, että alueen päiväkodit ihan täynnä.

En tiedä vielä, saanko tuota työpaikkaa, eilen kävin työhaastattelussa. Paikka ei tosin kiinnosta pätkän vertaa, mutta kun sijoitusosoitus tulee niin pakko hakea enkä osaa haastattelussa toimia niin, ettei mua valittaisi :D

No, toukokuulle järjestyy muuta kautta tarpeen vaatiessa hoito, mutta kesä tulossa ja lomautukset ja kesälomat...

"huoh"
 
vv
Niin ne meillekin sanoi, mutta kyllä se paikka kuitenkin löytyi kohtuullisen matkan päästä. Minulla siis oli työpaikka jo tiedossa. Ikävä vain aloittaa päivähoito toukokuun alsuta, kun ei samassa päiväkodissa saa olla kuin kuukauden ja sen jälkeen pari viikkoa seuraavassa ja kuukausi kolmannessa. Eli jos työpaikkaa ei ole vasrmasti tiedossa en edes hakisi nyt hoitopaikkaa.
 
Jee, soitin piruuttani yhteen toiseen paikkaan, mistä oli lupailtu mulle syksyllä työpaikkaa. Pääsenkin sinne toukokuussa kuukaudeks, juhannuksesta lähtien kesä vapaa eli saan hoidon järjestymään jotenkin =) .
Paljon mieluisampi työpaikka, työmatkaa peräti 5min kävellen. :LOL:
 

Yhteistyössä