MINÄ (huono äiti?) Olen tupakoinut lasteni näköpiirissä (nyt kyllä lakossa), yritän katsoa mitä lapset pukevat päälleen..ei liian provoisaa ja aikuismaista eikä myöskää merkkien ja trendien perässä juoksemista vaan tavallisia hyviä ja mukavia.käytin lapsellani halpavaippoja koska kalliimmat laadut sai pepun punaiseksi enkä siis tehnyt itse kestoja ja käytin talkkia enkä perunajauhoja. lapseni katsovat kanssani telkkaria sillä periaattella että jos pelotta tai äiti sanoo niin silloin pois . kumpikaan lapsista ei ole saanutr telöevisiota huoneeseen vaikk aovat pyytäneet. netissä saavat olla rajoitetun ajan . (lapset 5 ja 10)vanhmpainiltoihin menen jos töiltäni pääsen enkä vaihda työvuorojani sen vuoksi; jos lapseni kehityksessä tai tarhassa olisi jotain mullistavaa niin silloin minuun toivottavasti otetaan henk.koht suoraan yhteyttä. vanhempainilloista en oikeasti ole saanut mitään edes irti.lapseni saavat myöskin edelleen välillä nukkua vieressäni joppa niin että katson parhaimmaksi itse poistua sohvalle jos sänkyni on ahdas. ruoka ei ole eineksiä syövät ihan perusruokaa mutt akalaa on todella harvoin kun ei maistu..enkä edes viitsi pakottaa koska minäkään en näin vanhemapan ihmisenä tykkää vieläkään kaikesta..täässä vähän omia ajatuksia..jokainen vanhempi joputuu ottamaan itse vastuun ja silti vaikka parhaansa tekisi voi lapsesta tuli homoseksuaali huumieta käyttävä vankilakierteessä elävä "hylkiö" ja itse silti RAKASTAISIN LASTANI KOSKA PARHAANI OLEN TEHNYT
mutta kuinka moni vanhempi hylkää lapsensa tämän elämänvalintojen takia..se on minusta kaikkein surullisinta