vieras
Entä löytyykö itseltäsi millainen itsetunto?Alkuperäinen kirjoittaja hanna:Supermammat ovat niitä,jotka unohtavat oman elämänsä kun saavat lapsia,eivätkä uskalla päästää Nico-Petteriä ja Janica-Ceciliaa käsivarren mittaa kauemmaksi omasta rakkaasta mammastaan. Voi vielä tulla lapsikullalle traumoja. Kyllä minulla ainakin on oikeus katsoa tv:stä uutiset jos kiinnostaa ja uskallan sanoa lapsille,että äiti tulee kohta,kun olen katsonut tämän ohjelman.Tai hui kauheeta,saatanpa vaikka sanoa että tule tänne äitin kainaloon vähäksi aikaa niin katsotaan tämä ensin! Joku varmaan tekisi lastensuojeluilmoituksen asiasta. Jos lapsen perusturvallisuus on kunnossa, en näe mitään syytä sille,etteikö lapsi saisi katsella monenlaisten ihmisten elämää ja oppii sitä kautta että on olemassa monenlaisia tapoja elää ja olla.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Luulen että nää sun nimittämät supermammat on niitä vastuullisia vanhempia jotka laittaa lapsen edun ensisijalle eivätkä itsekkäinä istu tv:n ääressä ja yritä vakuutella itselleen ettei siitä lapselle oo haittaa jos se vähän jotain ylimääräistä näkee...Alkuperäinen kirjoittaja äiti:sammutatteko telkkarin heti kun uutiset alkavat.. siellä näytetään pommi-iksuista, ulvilan murhaan yms.. ?? peitätte lastenne silmät kun menette kauppaan etteivät näe ilta-lehden otsikoita, HALOO?? Kauniit ja rohkeatkin ovat pahempaa soopaa lapsille yms.. kun salkkarit
täällä taas nämä super-mammat käy kuumina!!
Meillä ei ainakaan katsota mitään aikuisten juttuja lasten aikana,ei edes uutisia.
Ja meidän lapsia on koulussa kehuttu älykkäiksi,ystävällisiksi ja epäitsekkäiksi, jopa siitä on mainittu,että lapsi uskaltaa olla eri mieltä opettajan kanssa ja kyseenalaistaa asioita sekä keskustella monenlaisista asioista. Että tuskin on salkkareiden katsominen kovin pahasti psyykeä vahingoittanut.Toisin kuin supermammojen lapset,joilla tulee itku heti kun mamman helmat katoavat näköpiiristä eivätkä osaa muodostaa omia mielipiteitään asioista,kun mamma meillä on aina sanonut miten pitää toimia...