Päivä pilalla :(

• Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti
tossuliini
Mä olin saanut Netlogiin viestin tytön ex-kummilta jota en olis halunnut saada. Oli ärsyttävää lukea sen lässytystä, mä poistin sen viestin ja muutin asetukset niin eipä enää pitäisi tulla mulle siltä ihmiseltä postia ainakaan sinne.
Kyllä se varmaan keksii keinot ottaa yhteyttä meihin vaikka kielsin silloin 3 vuotta sitten ottamasta millään tavoin yhteyttä. Joulukortti on tullut parina jouluna sen jälkeen mutta se on revitty koska en halua mitään siltä ihmiseltä enkä halua olla missään tekemisissä sen ihmisen kanssa.
Että se kehtaa.

tossuliini
Ei sitä jaksa selittää. On tehnyt vaan sellasia tekoja aikanaan ettei niitä voi antaa anteeksi enkä halua enää hakata sen ihmisen kanssa päätä seinään. Ette te voi ymmärtää miltä musta tuntuu kun luulee ihmistä ystäväksi ja tekee sitten sellasia tekoja joita todellinen ystävä ei tekisi koskaan. Mulla on vaan niin helkutin kurja olo sen ihmisen takia varsinkin tämän aamun jälkeen kun just olin taas unohtanut koko ihmisen niin eikö pitänyt taas tulla jotain mikä muistutti mua siitä ihmisestä. Elämä ei ole reilua! :(

..
Suosittelen miettimään mitkä asiat sulle on tärkeitä. Sulla on esimerkiksi perhe. Elämä on ollut sulle hyvin reilu siinä mielessä. Itse en saa edes lapsia, joilla voisi olla v*ttumaisia kummeja.

hui
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Suosittelen miettimään mitkä asiat sulle on tärkeitä. Sulla on esimerkiksi perhe. Elämä on ollut sulle hyvin reilu siinä mielessä. Itse en saa edes lapsia, joilla voisi olla v*ttumaisia kummeja.
:hug:
Älä nyt viitti ottaa noin henkilökohtaisesti!

Alkuperäinen kirjoittaja hui:
Alkuperäinen kirjoittaja Justme2:
meillä lapsen kummi päätti polkasta miestä ni siksi meillä on menossa kummi vaihtoon ja ÄKKIÄ! :ashamed:
Polkasta? Siis astui m aassa makaavan päälle vai?

NO selkokielellä sitten. se pani mun äijän kanssa!!!!
Onpa kiva isä lapsellasi. :(
joh ja kummi kans tai siis ex kummi.

hui
meillä lapsen kummi päätti polkasta miestä ni siksi meillä on menossa kummi vaihtoon ja ÄKKIÄ! :ashamed:
Polkasta? Siis astui m aassa makaavan päälle vai?

NO selkokielellä sitten. se pani mun äijän kanssa!!!!
Onpa kiva isä lapsellasi. :(
joh ja kummi kans tai siis ex kummi.
Yhh, toivottavasti molemmat ovat saaneet 'palkkionsa'. :hug:

Yhteistyössä