Päivä pilalla :(

• Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti
Pitäisköhän ap:n koittaa päästä asian yli?

3 vuotta on aika pitkä aika kantaa kaunaa ja jos joku pieni yhteydenotto tai joulukortti saa sussa tollasen tunteen aikaan (päivä piloilla ja sitärataa) niin ehkäpä ihan oman pääsi vuoksi olisi hyvä käydä asia itsensä kanssa läpi ja sen jälkeen olla välittämättä.

Ei tarvitse kummin kanssa jatkossakaan olla tekemisissä, mutta ei mun mielestä ole ihan normaalia 3 vuotta kantaa sellaista kaunaa, joka saa oman olon noin pahaksi. Sehän kun ei voi olla nimenomaan sulle itselleen hyväksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Justme2:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
juu sillä kummilla todettiin imusolmuke syöpä kaks viikkoo tapahtuneen jälkeen... ei voida parantaa... kummi siis 18v
Sä olet sairas.
No eipä se mun vikani ole jumala rankasee kyllä ihan kaikki väärintekijöitä ja siinä se nähtiin...
:eek:
Vastaisitko aiempaan kysymykseeni: lähtikö mieskin vaihtoon vai pelkkä kummi?
Ja miten se jumala mahtaa miestäsi asiasta rangaista?

joo
Alkuperäinen kirjoittaja funtti:
Alkuperäinen kirjoittaja hui:
meillä lapsen kummi päätti polkasta miestä ni siksi meillä on menossa kummi vaihtoon ja ÄKKIÄ! :ashamed:
Polkasta? Siis astui m aassa makaavan päälle vai?

NO selkokielellä sitten. se pani mun äijän kanssa!!!!
Menikö mieskin vaihtoon vai pelkkä kummi?
Niin tosiaan kai mieskin vaihtoon meni? Koska jos ei niin kuinka sitten välit kummiin mennyt. Kumpikin petti sut.

juu sillä kummilla todettiin imusolmuke syöpä kaks viikkoo tapahtuneen jälkeen... ei voida parantaa... kummi siis 18v
Sä olet sairas.
No eipä se mun vikani ole jumala rankasee kyllä ihan kaikki väärintekijöitä ja siinä se nähtiin...

juu läks

jep
Sä olet sairas.
Toivotaan sitte että se isäkin kohta heittää veivin, oishan se oikeus ja kohtuus, eikö?

Sä olet sairas.

juu läks
Ja jos jumala rankaisee miestäsi tavalla johon hän kuolee, niin se on vaan ihan oikein sun logiikan mukaan? Lapset menettää isän kokonaan, mutta mitäs petti?

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Sä olet sairas.
Toivotaan sitte että se isäkin kohta heittää veivin, oishan se oikeus ja kohtuus, eikö?
Vai niin. Eipä se juurikaa paljoo paina ku ei kerta lapsensa kanssa tekemisissä halua olla... mutta minäpä poistun nyt kun tyttö heräs tuun naureskelemaan näitä sit myöhemmin kun ihmiset vetää näin aamutuimaan herneen nenuun niin kauheen helposti :LOL: :LOL:

tossuliini
Sanonko mitä. Mä en jaksa enää ruotia niitä syitä enää täällä, niitä on ihan tarpeeksi perhepiirissä käyty läpi. Sen voin sanoa tai kysyä arvon rouvat että voisitteko te antaa anteeksi sitä että kun on kuskina niin käydään käsiksi ja myöhemmin revitään hiuksista yms? Te ette voi tajuta tätä. Mä olin just pääsemässä yli sen ihmisen aiheuttamista tuskista mutta aina revitään haavat auki kun se ihminen ottaa yhteyttä jollakin tavoin tai jotakin kautta. Ootte aina haukkumassa ihmisiä kun ette tiedä kaikkea mitä on tapahtunut. Kyllä mä olen yrittänyt tätä asiaa miettiä monelta kantilta mutta olen tullut siihen tulokseen että sen ihmisen kanssa en voi olla enää missään tekemisissä vaikka tulisi mitä hyvänsä. Me vielä asutaan samalla paikkakunnalla joten en voi olla välillä törmäämättä kyseiseen henkilöön mutta yleensä käännän pään pois kun en voi ees mennä juttelemaan.
Koittakaa ymmärtää tää myös mun puolelta.

jep
Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
Sanonko mitä. Mä en jaksa enää ruotia niitä syitä enää täällä, niitä on ihan tarpeeksi perhepiirissä käyty läpi. Sen voin sanoa tai kysyä arvon rouvat että voisitteko te antaa anteeksi sitä että kun on kuskina niin käydään käsiksi ja myöhemmin revitään hiuksista yms? Te ette voi tajuta tätä. Mä olin just pääsemässä yli sen ihmisen aiheuttamista tuskista mutta aina revitään haavat auki kun se ihminen ottaa yhteyttä jollakin tavoin tai jotakin kautta. Ootte aina haukkumassa ihmisiä kun ette tiedä kaikkea mitä on tapahtunut. Kyllä mä olen yrittänyt tätä asiaa miettiä monelta kantilta mutta olen tullut siihen tulokseen että sen ihmisen kanssa en voi olla enää missään tekemisissä vaikka tulisi mitä hyvänsä. Me vielä asutaan samalla paikkakunnalla joten en voi olla välillä törmäämättä kyseiseen henkilöön mutta yleensä käännän pään pois kun en voi ees mennä juttelemaan.
:hug:

Mun mielestä kannattais kasvaa aikuiseksi ennenku lisääntyy ja sitten siinä samassa käyttää vähän järkeä kun kummit valitsee.

vieras
meillä lapsen kummi päätti polkasta miestä ni siksi meillä on menossa kummi vaihtoon ja ÄKKIÄ! :ashamed:

No ei se mies joutunut vaihtoon??? Olis luultavammin hyvä sekin vaihtaa.......

eräs äiti

No ei se mies joutunut vaihtoon??? Olis luultavammin hyvä sekin vaihtaa.......
johan tuohon on vastattu 10 minuuttia ja muutama viesti sitten.

:hug: mä ymmärrän. mulla ei oo mitään hätää mun entisen ystävän kanssa, mutta jos ja kun se pässi mua välillä yrittää lähestyä niin nään punaista. kyllä se ystävän pettäminen kuvottaa näin vuosienkin jälkeen. ei kokoaikaa, kuten tuskin sullakaan, mutta silloin tällöin karvat nousee pystyyn sellaisen limanuljaskan takia. puistattaa.

Just
Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
Eli jollain ryyppyreissulla teillä oli känninen kissatappelu ja perinteistä hiuksista repimisitä ja muuta kirkumista, ja asiasta tekee paha se että TOINEN OLI KUSKINA?

Oikeasti, koita päästä asian yli, ei oo ittes kannalta järkevää kantaa kaunaa vuositolkulla vaikka kuinka olisit ollut kuskina. Varsinkin jos se kummi (kummiuttahan ei voi lakkauttaa) on yrittäny sovitella ja olla yhteyskissä, niin koita ny päästä ittes kanssa rauhaan asian kanssa. Ei sun anteeks sille tarvi antaa mutta jos kolmen vuoden jälkeen yhteydenotto on "haavojen auki repimistä", niin ehdotan että koittaisit nyt vaan kohauttaa hartioita moisille yhteydenotoille tai korteille.

tossuliini
Ei se ollut pelkästään se kuskina olo vaan tää ihminen haukkui mun lapseni sen sähköpostissa. Hyväksyisittekö te sen että teidän lapset vedettäisiin mukaan aikuisten riitoihin ja haukuttaisiin ne vielä lisäksi? Tyttö pahoitti tosi paljon mielensä eikä ole myöskään halunnut pitää yhteyttä tähän ihmiseen. Muutenkin tää ihminen ei tehnyt ekaa kertaa tota että on vetänyt lapset mukaan, se on tehnyt sitä aiemminkin ja joka kerta kun on suuttunut jonkun kanssa niin haukutaan lapset vaikka millä nimityksillä. Ei mulla jatkuvasti ole paha mieli kyseisen ihmisen takia enkä edes ajattele ko ihmistä mutta heti kun tulee yhteydenottoa jostain taholta niin tottakai se vetää mielen surkeaksi kun on ajatellut että nyt on päässyt ihmisestä lopullisesti eroon eikä niin sitten ole kuitenkaan tapahtunut.

kärpäsestä härkänen
Pahalta tuntuu ap.stä varmasti, mutta nyt teet liian suuren numeron tästä. Etkä pääse ikinä lopullisesti eroon, se nimi on siellä kirkon kirjoissa hamaan loppuun saakka, mutta kun voisit vaan unohtaa, se kuluttaa kauheasti tuommonen vatvominen. Yötä lainaten

"Voi kunpa matkas onneksi
koituis vihaa, katkeruutta et
tuntis joutavaa, voi kun oisit
viisaampi kuin isäs (äiti tässä tapauksessa, mut anyway) milloinkaan
kunpa oppisit ajattelemaan"

:hug: ap.lle kumminkin, luulen, että tää mielen pahottaja ei stressaa susta yhtään niin paljon, älä säkään hänestä.

vierailija
Ap:n "riita" kuullostaa kyllä lapselliselta, ei voi mitään. siis kännissä tapahtunut jotain, minkä vuoksi ei voi antaa anteeksi? Kyllä jos jokainen kännipäissään sanottu sana otettais noin vakavasti,eihän tässä kohta vois olla kenenkään kans tekemisissä...

tossuliini
Ei siinä ole kyse sellasesta riidasta mitä te nyt haette takaa, siinä on useamman vuoden takaa erinäisiä asioita mitä kyseinen henkilö on mulle tehnyt, esim. työntänyt mut ulkoraput alas kun olen ollut raskaana eli odotin esikoista. Olivat vielä jäiset raput. Ja vähän muitakin juttuja joita en viitti tässä kaikkea tuoda ilmi. Kunpa te nyt voisitte ymmärtää jättää mut rauhaan tämän viestin jälkeen ainakin ne jotka on tuoneet negatiiviset ajatuksensa julki.
On myös osa jotka ymmärtää mua, niille ihana kiitos.

kolme vuottahan on vielä kohtuu lyhyt aika.
mun mutsi on pitänyt yllä pyhää vihaa avioerostaan jo 20 vuotta, eikä aio lopettaa ennen kuolemaansa.
tekee meidän lasten ja lastenlasten elämästä tooooosi helppoa. 5-vuotias on jo jotenkin huomannut, ettei ukista puhuta mummin kuullen. (ei tietenkään olla sanottu lapselle mitään sen suuntaistakaan, on itse vaistonnut). Aika raakaa.

Yhteistyössä