vieras
Sä olet sairas.Alkuperäinen kirjoittaja Justme2:juu sillä kummilla todettiin imusolmuke syöpä kaks viikkoo tapahtuneen jälkeen... ei voida parantaa... kummi siis 18v
Sä olet sairas.Alkuperäinen kirjoittaja Justme2:juu sillä kummilla todettiin imusolmuke syöpä kaks viikkoo tapahtuneen jälkeen... ei voida parantaa... kummi siis 18v
No eipä se mun vikani ole jumala rankasee kyllä ihan kaikki väärintekijöitä ja siinä se nähtiin...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sä olet sairas.Alkuperäinen kirjoittaja Justme2:juu sillä kummilla todettiin imusolmuke syöpä kaks viikkoo tapahtuneen jälkeen... ei voida parantaa... kummi siis 18v
Alkuperäinen kirjoittaja Justme2:No eipä se mun vikani ole jumala rankasee kyllä ihan kaikki väärintekijöitä ja siinä se nähtiin...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sä olet sairas.Alkuperäinen kirjoittaja Justme2:juu sillä kummilla todettiin imusolmuke syöpä kaks viikkoo tapahtuneen jälkeen... ei voida parantaa... kummi siis 18v
Niin tosiaan kai mieskin vaihtoon meni? Koska jos ei niin kuinka sitten välit kummiin mennyt. Kumpikin petti sut.Alkuperäinen kirjoittaja funtti:Menikö mieskin vaihtoon vai pelkkä kummi?Alkuperäinen kirjoittaja Justme2:Alkuperäinen kirjoittaja hui:Polkasta? Siis astui m aassa makaavan päälle vai?Alkuperäinen kirjoittaja Justme2:meillä lapsen kummi päätti polkasta miestä ni siksi meillä on menossa kummi vaihtoon ja ÄKKIÄ! :ashamed:
NO selkokielellä sitten. se pani mun äijän kanssa!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja funtti:Alkuperäinen kirjoittaja Justme2:No eipä se mun vikani ole jumala rankasee kyllä ihan kaikki väärintekijöitä ja siinä se nähtiin...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sä olet sairas.Alkuperäinen kirjoittaja Justme2:juu sillä kummilla todettiin imusolmuke syöpä kaks viikkoo tapahtuneen jälkeen... ei voida parantaa... kummi siis 18v
Vastaisitko aiempaan kysymykseeni: lähtikö mieskin vaihtoon vai pelkkä kummi?
Ja miten se jumala mahtaa miestäsi asiasta rangaista?
Toivotaan sitte että se isäkin kohta heittää veivin, oishan se oikeus ja kohtuus, eikö?Alkuperäinen kirjoittaja Justme2:No eipä se mun vikani ole jumala rankasee kyllä ihan kaikki väärintekijöitä ja siinä se nähtiin...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sä olet sairas.Alkuperäinen kirjoittaja Justme2:juu sillä kummilla todettiin imusolmuke syöpä kaks viikkoo tapahtuneen jälkeen... ei voida parantaa... kummi siis 18v
Ja jos jumala rankaisee miestäsi tavalla johon hän kuolee, niin se on vaan ihan oikein sun logiikan mukaan? Lapset menettää isän kokonaan, mutta mitäs petti?Alkuperäinen kirjoittaja Justme2:Alkuperäinen kirjoittaja funtti:Alkuperäinen kirjoittaja Justme2:No eipä se mun vikani ole jumala rankasee kyllä ihan kaikki väärintekijöitä ja siinä se nähtiin...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sä olet sairas.Alkuperäinen kirjoittaja Justme2:juu sillä kummilla todettiin imusolmuke syöpä kaks viikkoo tapahtuneen jälkeen... ei voida parantaa... kummi siis 18v
Vastaisitko aiempaan kysymykseeni: lähtikö mieskin vaihtoon vai pelkkä kummi?
Ja miten se jumala mahtaa miestäsi asiasta rangaista?
juu läks
Vai niin. Eipä se juurikaa paljoo paina ku ei kerta lapsensa kanssa tekemisissä halua olla... mutta minäpä poistun nyt kun tyttö heräs tuun naureskelemaan näitä sit myöhemmin kun ihmiset vetää näin aamutuimaan herneen nenuun niin kauheen helpostiAlkuperäinen kirjoittaja jep:Toivotaan sitte että se isäkin kohta heittää veivin, oishan se oikeus ja kohtuus, eikö?Alkuperäinen kirjoittaja Justme2:No eipä se mun vikani ole jumala rankasee kyllä ihan kaikki väärintekijöitä ja siinä se nähtiin...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sä olet sairas.Alkuperäinen kirjoittaja Justme2:juu sillä kummilla todettiin imusolmuke syöpä kaks viikkoo tapahtuneen jälkeen... ei voida parantaa... kummi siis 18v
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:Sanonko mitä. Mä en jaksa enää ruotia niitä syitä enää täällä, niitä on ihan tarpeeksi perhepiirissä käyty läpi. Sen voin sanoa tai kysyä arvon rouvat että voisitteko te antaa anteeksi sitä että kun on kuskina niin käydään käsiksi ja myöhemmin revitään hiuksista yms? Te ette voi tajuta tätä. Mä olin just pääsemässä yli sen ihmisen aiheuttamista tuskista mutta aina revitään haavat auki kun se ihminen ottaa yhteyttä jollakin tavoin tai jotakin kautta. Ootte aina haukkumassa ihmisiä kun ette tiedä kaikkea mitä on tapahtunut. Kyllä mä olen yrittänyt tätä asiaa miettiä monelta kantilta mutta olen tullut siihen tulokseen että sen ihmisen kanssa en voi olla enää missään tekemisissä vaikka tulisi mitä hyvänsä. Me vielä asutaan samalla paikkakunnalla joten en voi olla välillä törmäämättä kyseiseen henkilöön mutta yleensä käännän pään pois kun en voi ees mennä juttelemaan.
Koittakaa ymmärtää tää myös mun puolelta.
No ei se mies joutunut vaihtoon??? Olis luultavammin hyvä sekin vaihtaa.......Alkuperäinen kirjoittaja Justme2:Alkuperäinen kirjoittaja hui:Polkasta? Siis astui m aassa makaavan päälle vai?Alkuperäinen kirjoittaja Justme2:meillä lapsen kummi päätti polkasta miestä ni siksi meillä on menossa kummi vaihtoon ja ÄKKIÄ! :ashamed:
johan tuohon on vastattu 10 minuuttia ja muutama viesti sitten.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ei se mies joutunut vaihtoon??? Olis luultavammin hyvä sekin vaihtaa.......Alkuperäinen kirjoittaja Justme2:Alkuperäinen kirjoittaja hui:Polkasta? Siis astui m aassa makaavan päälle vai?Alkuperäinen kirjoittaja Justme2:meillä lapsen kummi päätti polkasta miestä ni siksi meillä on menossa kummi vaihtoon ja ÄKKIÄ! :ashamed:
Ei kai kirkon kirjoista muttamuuten voi yhteyden katkaista?Alkuperäinen kirjoittaja .:Minä luulin, ettei kummia voi ikinä poistaa.
Eli jollain ryyppyreissulla teillä oli känninen kissatappelu ja perinteistä hiuksista repimisitä ja muuta kirkumista, ja asiasta tekee paha se että TOINEN OLI KUSKINA?Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:Sanonko mitä. Mä en jaksa enää ruotia niitä syitä enää täällä, niitä on ihan tarpeeksi perhepiirissä käyty läpi. Sen voin sanoa tai kysyä arvon rouvat että voisitteko te antaa anteeksi sitä että kun on kuskina niin käydään käsiksi ja myöhemmin revitään hiuksista yms? Te ette voi tajuta tätä. Mä olin just pääsemässä yli sen ihmisen aiheuttamista tuskista mutta aina revitään haavat auki kun se ihminen ottaa yhteyttä jollakin tavoin tai jotakin kautta. Ootte aina haukkumassa ihmisiä kun ette tiedä kaikkea mitä on tapahtunut. Kyllä mä olen yrittänyt tätä asiaa miettiä monelta kantilta mutta olen tullut siihen tulokseen että sen ihmisen kanssa en voi olla enää missään tekemisissä vaikka tulisi mitä hyvänsä. Me vielä asutaan samalla paikkakunnalla joten en voi olla välillä törmäämättä kyseiseen henkilöön mutta yleensä käännän pään pois kun en voi ees mennä juttelemaan.
Koittakaa ymmärtää tää myös mun puolelta.