Päijät-Hämeen odottavat

Oisko Päijät-Hämeen alueella odottavia äitejä? Itse asun Olassa eli Orimattilassa, muutettu tänne vuosi sitten eikä vielä ole ystäviä löytynyt. Olisi mukava löytää samassa hengessä ja tilanteessa olevia joiden kanssa vaihtaa ajatuksia ja kuulumisia.
 
Täällä yksi lahtelainen odottaja :) Kyselisin täältä sellasta kun esikoista odottaessani pääsin rv 8 kunnalliseen varhaisultraan jossa katsottiin että kaikki on hyvin ja sydänäänet kuuluivat niin onko tää sama käytäntö vieläkin? Vai pitääkö yksityiselle mennä nykyään.
 
Täällä yksi lahtelainen odottaja. Laskettu aika on joulukuun alussa.

Eka kunnan tarjoama ultra oli niskaturvotusultra, joka mulla oli viikolla 12+.
Yksityisessä äitiysneuvolassa on tarjolla kätilön tekemä varhaisultra, joka maksaa vain 60€. Me kävimme siellä tarkastamassa tilanteen kun ei jaksettu odottaa. :)
 
Täällä yksi lahtelainen odottaja. Laskettu aika on joulukuun alussa.

Eka kunnan tarjoama ultra oli niskaturvotusultra, joka mulla oli viikolla 12+.
Yksityisessä äitiysneuvolassa on tarjolla kätilön tekemä varhaisultra, joka maksaa vain 60€. Me kävimme siellä tarkastamassa tilanteen kun ei jaksettu odottaa. :)
missä tuo äitiysneuvola on ja oliko hyvä paikka?? :) mistä voi varata aikaa ja maksetaanko heti vai laskulla.
 
missä tuo äitiysneuvola on ja oliko hyvä paikka?? :) mistä voi varata aikaa ja maksetaanko heti vai laskulla.
Sori, kun kesti vastaaminen. Näköjään sen yksityisen äitiysneuvolan sivut ei enää toimi. Kummallista, onkohan se lopettanut. Vastahan me huhtikuussa siellä käytiin.
Mutta näköjään toinenkin paikka toimii Lahdessa eli Perhe-arte. perhe-arte – Hinnasto Siellä on vielä halvempi varhaisultra, 50€. Ei ois muuten paha tuo 3D/4D -tutkimuskaan myöhempää ajankohtaa ajatellen. :) Täällä nyt 16. rv menossa.
 
En oo vähään aikaan täällä käynyt. Meille syntyi maaliskuussa poika ja uutta toivotaan kovasti, mut ei oo kakkosta vielä näkynyt. Ois kiva treffata joskus. Fb:ssä on tän vuoden puolella syntyville oma ryhmä kyllä kans, et jos haluaa sinne liittyä ni saa tulla, voidaan sopia tapaamista joko sielä tai sit täällä. Ryhmän nimi on Päijät-Hämeen äidit 2014.
 

Yhteistyössä