Päijät-Hämeen kuumeilijat!

Hitsi :LOL: Täällä taas ajatus pelaa.. Tulin kurkkimaan, että mitäs täällä on puhuttu ja iski tuo aamuinen lista silmään..kävin heti miettimään, et asuupas kaikki hauskasti lähekkäin :LOL: Samoin tein tietysti sain mieleen, että PÄIJÄT-HÄMEEN kuumeilijoista on kyse :LOL: Taitaa olla perjantai kun ei vaan ajatus tunnu kulkevan :whistle:

Täällä on vähän puhuttu, että jos yrityksen aloittaista aikaistettaisiin. Tarkoitus oli alkaa yrittämään tuossa loppuvuodesta, mutta miehelläkin tuo kuume noussut niin kovaksi, että oli puhetta aikaistamisesta...ja eikös siitä mielikuvitus taas lähtenyt liikenteeseen ja kävin lastentarvikeliikkeessä :heart: Tosin siis kaverin vauvalahjaa ostamassa...mut hyvällä syyllä sai vähän itekin siellä tutkiskella ;) ja ei voi muuta sanoa, kun että niihin tavaroihin ihan pakahtuu. Aivan ihanan suloisia pikkutavaroita :heart:

Mitäs muiden kuumeilulle, testailemisille ja elolle kuuluu?
 
jemppi :LOL: on se kumma että kaikki asuu niin lähekkäin :D
mä taidan testailla tuolla kp 150 niinkuin itselle oon tolkuttanut, muuten ei mulla ainakaan elossa oo mitään ihmeitä.. olis kyllä ihan kiva saaha se täti kylään, kivempi tietty olis jos sais positiivisen tuloksen testiin, mut jommin kummin niin hyvä :)
muilla ei ookaan vielä jänniä paikkoja, vähän suvantovaihetta elellään sisi tässä pinossa :)
jännä että täällä ei enempää päijät-hämeestä kuumeilijoita :snotty: mukamas :whistle:
 
Ehkä kaikki eivät halua ilmoittautua vaan pysyvät ns. anonyymeina myös asuinpaikkansa suhteen. Aika hyvin, että ihmettelee miksi kaikki asuu lähekkäin. Kyllähän niitä ajatuskatkoja tapahtuu jokaiselle.
 
Lauantai 15.3.2008[color]

Jemppi................kp 12/32............tjot............1.haaveissa........Lahti
mymmyryy..........kp 13/28............yk ?............3.haaveissa........
JuneGrace..........kp 15/28(-31).....yk 3...........1.haaveissa........Lahti
iitukka................kp 22/28-30......yk10..........2.haaveissa........Hollola
Tuulia79.............kp 28/28-32......yk3.............2.haaveissa.......Hollola
umayya..............kp 146/28.........yk1...........3. haaveissa.......Kärkölä
[color]


 
Duoda noin.. Olit umayya jossain vaiheessa epävarma, että onko jokin päivä hukuksissa, ja kyllä ainakin tuosta minun kierrosta näyttäisi yksi tippuneen, eli olisi kp 15.. :)
Ei muuten väliä, mutta meinaa yhtä päivää vähemmän hermojen kiristelyä... ;)
 
Sunnuntai 16.3.2008[color]

Jemppi................kp 13/32............tjot............1.haaveissa........Lahti
mymmyryy..........kp 14/28............tjot............3.haaveissa........Mäntsälä
JuneGrace..........kp 16/28(-31).....yk 3...........1.haaveissa........Lahti
iitukka................kp 23/28-30......yk10..........2.haaveissa........Hollola
Tuulia79.............kp 29/28-32......yk3.............2.haaveissa.......Hollola
umayya..............kp 147/28.........yk1...........3. haaveissa.......Kärkölä
[color]


[/quote]

 
Maanantai 17.3.2008[color]

Jemppi................kp 14/32............tjot............1.haaveissa........Lahti
mymmyryy..........kp 15/28............tjot............3.haaveissa........Mlä
JuneGrace..........kp 17/28(-31).....yk 3...........1.haaveissa........Lahti
iitukka................kp 24/28-30......yk10..........2.haaveissa........Hollola
Tuulia79.............kp 30/28-32......yk3.............2.haaveissa.......Hollola
umayya..............kp 148/28.........yk1...........3. haaveissa.......Kärkölä
[color]
 
joo tuo olikin mymmyryy hyvä idis, mä kokeilen vaan pisteitä ottaa sieltä ettei mee kahelle riville mut enhän mä tollasta tajunnut :LOL:
ja testaukseen, en mä tiiä, nega se kuitenkin on niin en uskalla.. toisaalta tekis mieli itteeni huijata kun lupasin että kp 150 testaan niin nythän on jo kp 158 :whistle: mut mietinnässä on vielä..
 
Tiistai 18.3.2008[color]

Julietta................kp 7/??..............yk ?............1.haaveissa.......
Jemppi................kp 15/32............tjot............1.haaveissa........Lahti
mymmyryy..........kp 16/28............tjot............3.haaveissa........Mlä
JuneGrace..........kp 18/28(-31).....yk 3...........1.haaveissa........Lahti
iitukka................kp 25/28-30......yk10..........2.haaveissa........Hollola
Tuulia79.............kp 31/28-32......yk3.............2.haaveissa.......Hollola
umayya..............kp 149/28.........yk1...........3. haaveissa.......Kärkölä
[color]
[/quote]

 
nonnih, nega se kyl taitaa olla, näkeehän siinä viivan kun sen oikein kovin siihen haluu ilmestyvän :snotty: nyt mua vaan vaivaa että mistä tää mun öklötys johtuu.. ei oo kauheen kiva, meinas puurot tulla takasin päin :x
eli siis testasin mut nyt taas ootellaan varmaan pari viikkoo seuraavaan testiin, ellei se täti jo pikkuhiljaa kurvais paikalle..
 
Heips! Mä voisin tänne liittyä, kun huutelitte lisää joukkoja!!
Eli ensimmäinen ois haaveissa edelleen... Mulla oli syksyllä keskeytynyt keskenmeno ja nyt viimeviikolla raskaus paljastui tuulimunaksi... kuulemma huonoa tuuria... :'( :'(
Nyt odotellaan vuodon loppumista ja uuteen yritykseen pääsemistä... 3 viikon päästä jälkitarkastus ja sitten jos pääsisi takaisin normaaliuteen...
Eli nyt ois kp:t 7/??... Syksyisen km:njälkeen kierto loppui kp72 teroluttien avustuksella.. nyt toiveikkaana odottelen tätiä 3 viikon päästä... ainahan sitä saa toivoa...

Paikkakuntaa en halua paljastaa anonyymiyden säilyttämiseksi... ;) jo suonette tämän... ?
 
heipparallaa julietta ja tervetuloa :flower:
olen pahoillani menetystesi johdosta :hug: en voi edes kuvitella miltä tuntuu, mutta toivon että teille suodaan oma pieni nyytti mahdollisimman pian :heart:
 
Mulla se sitten pukkaa luomukierron seuraavaksi, on nimittäin
clomit loppu apteekeista ja tukusta!
Tästä suivaantuneena varasin ajan lapsettomuusklinikalle, on
kolmen viikon päästä.

umayya ei muuta kun uutta testiä kehiin jos ei öklötykset
lopu.

Niin ja tervetuloa uudet! Ei minusta tarvi asuinpaikkaansa paljastaa
jos ei halua.
 

Yhteistyössä