Päijät-Hämeen kuumeilijat!

Tiistai 4.3.2008

JuneGrace..........kp 4/28(-31)....yk 3.............1.haaveissa..........Lahti
umayya..............kp 135/28........yk1............3. haaveissa.......Kärkölä
iitukka................kp ?/?...............yk?...............?haaveissa........Hollola
Jemppi................kp ?/?...............yk?..............?haaveissa........Lahti
 
june joo, koskakohan mä viimeks testasin, en muista enää, ja kyl se hermo meinaa mennä, mut eipä oo lääkäri vielä ottanut mitään kantaa, joten odotellaan, mä vähän aattelin että kp 150 testaan seuraavan kerran, jos se täti on vielä silloinkin poissa..
 
Keskiviikko 5.3.2008

Jemppi................kp 2/32............tjot............1.haaveissa........Lahti
JuneGrace..........kp 5/28(-31).....yk 3...........1.haaveissa........Lahti
iitukka................kp 13/28-30......yk10..........2.haaveissa........Hollola
umayya..............kp 136/28.........yk1...........3. haaveissa.......Kärkölä

 
Heipähei :wave:
Täällä esikoinen haaveissa..kp tällä hetkellä 2 (en uskaltanut maanantain tuhrua laskea :LOL: ) Yrityskertoja ei vielä yhtään, kun aletaan tossa tulevaisuudessa tjottailemaan, mutta pieniä touhutippoja toivotaan osuvaksi ;) Saanen kuitenkin kuumeille täällä joukossa, vaikkei ihan vielä tositoimissa ollakaan? :ashamed:

muoks* niin ja luomukierto 32 pv
 
Höh, kirjotin tuossa jo aamusella mutta eipä tekstiä näy..
jospa nyt.

Siis kakkosta kuumeillaan. Esikko 08/06 ja siitä lähtien on kakkosella ollut lupa
tulla, ensin tjot meiningillä ja oikeesti tosissaan sittemmin yritetty jo kauan.
Nyt menossa kp13/28-30 ja yk10. Eli ovis on juuri nyt "käsillä". :D
 
pitäsköhän vähän kertoa itsestään jotain :)
eli me siis asustellaan Kärkölässä, profiilista löytyy vähän tarkemmin no tuosta perhe koosta :)
esikoista yritimme aikanaan melkein kaksi vuotta, kuopus ilmoitti tulostaan vuoden yrittämisen jälkeen, ja kuopuksen jälkeen emme olekaan ehkäisyä käyttäneet, kp:t mulla tosiaan huitelee pilvissä, mutta imetys tässä on vasta lopuillaan joten eiköhän se täti kurvaa paikalle ellei sitten kahta viivaa testiin saada ennen sitä :)
kysyä saa jos mieleen jotain tulee :)
 
Mie olen tämmöinen ikuinen erilainen nuori, vaikka ikää kohtapuoliin jo 29.v... Olen tietoisesti hankkiutumassa yh:ksi eksän kanssa, jatkaen jo suhteessa aloitettua lapsen yrittämistä. Olosuhteissa ei kuitenkaan meidän kohdalla tapahtunut suurempaa muutosta, koska suhteessa ollessammekin olisimme asuneet vielä piiitkään erillään lapsen synnyttyäkin, koska molemmilla on sidoksensa asuinkaupunkeihinsa, minulla lahteen ja hänellä helsinkiin.

Lisänä mukana säveltää kolme palveluskoiraa ja kaksi siamilaista.

Kyllä minultakin saa kysyä jos jotain eteen tulee.. :)
 
Torstai 6.3.2008[color]

Jemppi................kp 3/32............tjot............1.haaveissa........Lahti
JuneGrace..........kp 6/28(-31).....yk 3...........1.haaveissa........Lahti
iitukka................kp 14/28-30......yk10..........2.haaveissa........Hollola
umayya..............kp 137/28.........yk1...........3. haaveissa.......Kärkölä
[color]


 
Eipä näköjään miun aamupäivän viesti tullut perille :eek: Joka tapauksessa..Vauva kuume vaan nostaa päätään - MYÖS miehen puolella ;) Ainoa ongelma, joka jarruttaa on miehen puolessa välissä oleva opiskelu. Ollaan puhuttu, että jos tuohon ensi syksyyn asti maltetaan odottaa, niin olisi reilu puoliväli mennyt ja selvittäisiin hyvin minun äitiysloman ja hoitovapaan rahalla valmistumiseen asti...ja eihän se heti varmasti tärppää, joten sen jälkeen on lähinnä (voisko sanoa) turvallista aloittaa yritys ;)
 
Täällä ovista hyödynnetty. Ja tuloksia odotellaan pääsiäiseksi.
Tosin täytyy kyllä sanoa että näillä yk:lla ei enää jaksa
toivoa enää sitä plussaa. Että tätiä siis odotellessa.

Taustoista senverran että esikkoa tehtiin parisen vuotta.
Mulla todettiin PCO ja toisesta clomikierrosta sitten kävi tärppi.
Nyt oon syöny clomeja neljä kierrosta ilman tulosta..
Että meillä tuossa keväällä sitten edessä hoitoihin hakeutuminen.

umayya se voi tuo imetys kyllä sulla vielä kiertoa haitata.
Toisilla voi mennä jopa vuosi imetyksen lopettamisesta että
kierto palautuu normaaliksi ja ovis tapahtuu. Toivottavasti
sulla jo aikasemmin!

Jemppi varo vaan kun täällä pyörit- se vauvakuume tarttuu
niin helposti.. :D
 
junegrace minkäslaisia koiria sulta löytyy?
iitukka juu, en oo ressiä ottanut asiasta, vielä, ja jos nyt ihan mahdottomaksi menee niin sitten meen lääkäriin jotta jotain saa tapahtumaan kun haaveissa kuitenkin se raskaus :)
jemppi teillä näyttää vielä järki voittavan tunteet, toisin kuin tässä taloudessa :whistle:
 
Perjantai 7.3.2008[color]

Jemppi................kp 4/32............tjot............1.haaveissa........Lahti
JuneGrace..........kp 7/28(-31).....yk 3...........1.haaveissa........Lahti
iitukka................kp 15/28-30......yk10..........2.haaveissa........Hollola
umayya..............kp 138/28.........yk1...........3. haaveissa.......Kärkölä
[color]

 
umayya: En viitti liian tarkkaan kertoa, kun en nyt ihan välttämättä halua tulla tunnistetuksi kadulla.. ;)
Minul on kaksi eri rotuista "karjakoira"-urosta ja toisen paimenkoira-mixi tytär, eli menoa ja meininkiä riittää :)
 

Yhteistyössä